gay/bi/uit de kast?/seks/het leven opzich...


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 17 (noem me maar Annoboy).  Ik heb niet ech perse een vraag maar kan opzich wel advies gebruiken, daarnaast is het ook even lekker van me afschrijven haha. 
 

Ik val op jongens, en ik weet niet helemaal goed of ik ook op meisjes val. Ik weet dit eerste eigenlijk al best lang (sinds me 14e ofz) maar verdruk dat enigszins, hoewel ik er de laatste tijd wel meer over denk en het meer een plek heb gegeven. Ik ben nog niet uit de kast, maar dat is ook niet iets waar ik me perse comfortabel bij voel nu. Dit niet omdat ik me schaam tegenover m’n ouders of vrienden, maar meer omdat ik zoiets heb van dan moet ik alles weer uitleggen aan iedereen in mijn omgeving en dan wacht ik liever tot ik studeer (wat er wel zit aan te komen) zodat ik het niet “twee keer” hoef te doen. Daarnaast weet ik dus ook niet als ik nu uit de kast zou komen of ik bi of gay ben, wat het dus ook want minder makkelijk maakt. Aan de ene kant vind ik jongens gwn echt leuk en voel ik me echt aangetrokken tot hun, seksueel maar ook gwn als vrienden. Ik voel bij jongens echter niet echt een gevoel tot een langdurige relatie en al helemaal niet tot trouwen ofzo (das ook wel heel ver de toekomst in haha), maar voel ik me dus wel aangetrokken. Bij meisjes voel ik me sws minder aangetrokken maar er zijn wel een paar uitzonderingen waarmee ik toch wel wat zou willen doen (niet perse sex, maar wel meer dan alleen vriendschap). Ik zou me ook wel echt graag in een relatie bevinden met een meisje en een gezin willen hebben etc. In de ideale situatie eigenlijk een vrouw die van mij accepteert dat ik ook gewoon lekker een seksleven heb met jongens, naast het gezinsleven met haar. Echter, ik vind dit zelf ook wel een rare situatie, en al helemaal voor mijn eventuele kinderen (die ik natuurlijk het beste wens). Dit is natuurlijk ook allemaal kijken in een toekomst waar ik niks over kan zeggen dus wie weet denk ik er later