Skip to main content
Vraag

fysiek contact met vriendin

• April 25, 2025
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi

Voor context ik ben 13 en mijn vriendin ook.

Ik heb al sinds ong een maand een vriendin en het gaat heel goed tussen ons maar ik wil wel heel graag iets meer doen dan de dingen die normale vrienden gwn doen. Tot nu toe hebben we alleen gepraat en nog niets kwa überhaupt elkaar aan raken (niet op een sexuele manier) ik wil heel graag gwn mijn hand op haar been leggen of gwn knuffelen en als het kan ook zoenen ( ik denk helaas niet dat zij dat wilt)

Is dit normaal om te willen doen met mijn vriendin?

En hoe moet ik er achter komen of zij dit ook wilt zonder het akward te maken?

Alvast bedankt voor het lezen!

2 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 25, 2025

Hoi, op zich is dat wat jij graag wilt niet gek hoor, heel lief en onschuldig.  Maar je moet er nu eenmaal wel allebei aan toe zijn om elkaar aan te raken en iets meer dan je als vrienden doet. Als je verkering hebt dan is een zoen wel een bijhorend ding denk ik 🙂 en een knuffel zeker ook wel. Ik zou het er eens over hebben en er rustig naar vragen. Iets van ik zou jou een knuffel willen geven. Bijvoorbeeld als je samen ergens om moet lachen. En natuurlijk moet je nooit dingen bij elkaar doen die de ander niet wil. Maar ik vind jouw gevoelens hierin heel normaal, en passen bij 13 hoor. Je hebt het over knuffelen, een zoen. Prima. En een keer je hand op de knie is ook niet raar. Maar je moet het wel allebei willen. Kortom probeer er met haar over te praten..wie weet wil zij dit ook wel en denkt ze dat jij nog voorzichtig bent. Je komt er alleen achter door te vragen 😊succes! Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 25, 2025

@Tartan15 heel erg dankjewel voor je reactie!

Ik ben het er heel erg mee eens dat het wederzijds moet zijn. Ik zal het aan haar vragen.

Thx!