Fysiek contact met meiden

  • 3 October 2022
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Badge

Hoi allemaal! De laatste tijd spreek ik regelmatig af met een heel leuk meisje.  En ik wil nog geen seks met haar of zoiets want daar vind ik het nog te vroeg voor. Maar ik denk wel dat het goed is om elkaar een beetje aan te raken af en toe en gewoon kleine dingetjes zoals een arm om iemands schouder heen slaan. Maar ik vind dit allemaal eigenlijk vet spannend, want ik ben heel erg bang om iets fout te doen of iets op een raar moment te doen. Hoe ervaren jullie dit en is het heel raar dat ik me er zo onzeker over voel? 

Groetjes!


3 reacties

Als je niet zeker weet of ze aanraken fijn vindt, moet je het echt niet doen.

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Oké kijk ik bedoel ook niet dat ik haar aanraak op seksuele plekken ofzo. Het is meer gewoon de kleine dingetjes zoals een arm om haar heen leggen ofzo. En dat zijn wel dingen die ze gewoon fijn vind voor zover ik weet. Maar ik vind het gewoon zo lastig. 

Oké kijk ik bedoel ook niet dat ik haar aanraak op seksuele plekken ofzo.

Mooi, dat bedoelde ik ook niet XD.

Het is meer gewoon de kleine dingetjes zoals een arm om haar heen leggen ofzo. En dat zijn wel dingen die ze gewoon fijn vind voor zover ik weet. Maar ik vind het gewoon zo lastig. 

Je kan het gewoon doen dan en dan zie je wel of het niet zo slim was. Want niet geschoten is altijd mis en wel geschoten is misschien in jezelf…….

 

Reageer