Skip to main content

Hey allemaal

 

Ik vind al een tijdje een meisje leuk en ik had haar al gevraagd in de zomervakantie maar zij zag mij meer als een vriend dus zei ik tegen mezelf dat ik er maar mee moest leven en dat ik het moest accepteren.

Maar ik kan er niet mee leven.

Zij zit namelijk bij mij in de klas en mijn gevoelens voor haar gaan niet weg.

Dus wil ik gaan proberen uit de friendzone te komen.

Voor zo ver ik weet vind zij mij niet leuk dus als iemand mij kan helpen dan waardeer ik dat enorm.

 

Ps ze maakt altijd grappen over mijn lengte omdat ik relatief klein ben maar ik kan het hebben maar is dit een teken van plagen/flirten of gewoon een grap zoals vrienden dat doen.

 

Als een meisje nee zegt is het nee

Dat je gevoelens blijven is logisch, maar je kan er echt beter niks mee doen. Gebruik je energie voor iets of iemand anders die het wel waard is. 


Ik denk niet dat het iets wordt dan. Nee is nee. Dus probeer vooral niet door te drammen want dat is heel vervelend.


Ik denk niet dat het iets wordt dan. Nee is nee. Dus probeer vooral niet door te drammen want dat is heel vervelend.

Nee tuurlijk niet ik probeer het zachtjes en langzaam aan te pakken

 


hey ik ben een meisje en heb hetzelfde bij een boy ik ben gewoon rustig door gegaan en heb de band verder opgebouwd en ik heb nu toch het idee dat hij mij ook leuk vindt 🙂 Hij lacht altijd heel lief naar me en we spreken vaak af met z’n 2 en maar ik ben heel erg bang dat ik het verkeerd inschat. Maar ja proberen en er voor gaan is ook een prima optie ik kan hem namelijk ook echt niet uit mijn hoofd krijgen hahahaha ik begrijp je heel goed!


Zeker de moeite waard om een goede/betere band met haar op te bouwen.


Hey allemaal

 

Ik vind al een tijdje een meisje leuk en ik had haar al gevraagd in de zomervakantie maar zij zag mij meer als een vriend dus zei ik tegen mezelf dat ik er maar mee moest leven en dat ik het moest accepteren.

Maar ik kan er niet mee leven.

Zij zit namelijk bij mij in de klas en mijn gevoelens voor haar gaan niet weg.

Dus wil ik gaan proberen uit de friendzone te komen.

Voor zo ver ik weet vind zij mij niet leuk dus als iemand mij kan helpen dan waardeer ik dat enorm.

 

Ps ze maakt altijd grappen over mijn lengte omdat ik relatief klein ben maar ik kan het hebben maar is dit een teken van plagen/flirten of gewoon een grap zoals vrienden dat doen.

 

Hey Lizzard,

 

Beste advies: move on knul. De kans dat het nog wat wordt, is minuscuul, zeker vergeleken bij de exponentieel hogere kans dat er een ander meisje is die je wel gelukkig kan maken. Je hebt later nog genoeg tijd voor drama, ga nu eerst maar eens genieten van het leven, experimenteer lekker met anderen, kortom leef. Zodat je als je over dertig jaar terug kijkt, je niet kijkt naar een hele middelbare schoolcarrière waar je slaafs achter een meid aan bent gelopen die je toch niks vond, maar naar een tijd waarin je geleefd hebt tot de max.

Mocht je onverhoopt toch denken dat jij die éne uitzondering bent die het verschil gaat maken, zou ik m'n borst maar nat maken, want dan moet je echt met grof geschut komen.

Waar het op neerkomt is dat je haar laat weten dat je haar nooit als vriend hebt gezien en dat je alleen maar romantisch over de denkt. 99% kans dat je de band met haar royaal veramperneert, 1% kans dat ze in gaat zien welke gevoelens je hebt en dat ze het een kans geeft. Je ben dan hoe dan ook uit de friendzone, maar zoals ik al aangeef, dat is een pittig risico.

Succes.

Groet,

Raadgevertje


Ik zou in eerste instantie proberen een goede vriend te zijn.  En dan niet met het idee dat ze je misschien ooit leuk zal vinden, maar met het idee dat je haar niet wilt verliezen als vriend. 


Reageer