Skip to main content

Hey ik ben een meisje van bijna 14 en ik heb misschien een foutje gemaakt. Is misschien niet een heeeel groot big mistake, maar ik dacht vraag voor de zekerheid toch ff.

In het kort: ik ben bevriend met een meisje, ben ondertussen al een half jaar verliefd op dat meisje, zij weet dat ik haar leuk vind, zij is ook lesbisch, en mijn gevoelens voor haar zijn (jammer genoeg maar te accepteren) niet wederzijds.

Op dit moment heb ik sinds twee/drie weken even helemaal geen contact meer met haar. Niet omdat we ruzie hebben of zo, maar omdat mijn verliefdheid me de parten begon te spelen😅 Zij weet waarom ik nu geen contact wil en ze hoopt me wel weer te spreken. 

Mijn probleempje nu; op insta heb ik een tweede account aangemaakt helemaal in het teken van lgbt+ en ik had dat ook aangekondigd in mijn verhaal voor mijn ‘beste vrienden’ ( in dit geval al mijn lgbt+ vrienden of gewoon lgbt+ volgers) en haar had ik er (bewust) aan toegevoegd. Ik had ook vanuit mijn lgbt+ account een volgverzoek naar haar gestuurd. Maarrr, we hebben dus geen contact en dan doe ik ineens dit. Al heb ik dat account alleen maar aan haar openbaar gemaakt vanwege het account zélf  en vanwege wat ik er allemaal op ga zetten (lgbt+ dingen) 

Duss, kan ik het zo laten of kan ik maar beter zo snel mogelijk het volgverzoek intrekken? Ze heeft de aankondiging van het lgbt+ account gezien, maar je weet maar nooit. Ik tik zelf ook altijd snel door bij die verhalen en het zou goed kunnen dat zij dat ook doet. Dus: ???

Xx en grrrrroetjes van Nanoka😘

Hoi Nanoka,

Ik denk dat je teveel stresst over dit kleinigheidje. Als ik jou was, zou ik je volgverzoek gewoon laten staan, en zien wat er gebeurt. Wat voor slechts kan er gebeuren? Aangezien jullie op dit moment toch niet praten, is het beter om te proberen, want niet geschoten is altijd mis! Ik beloof niet dat het hierdoor terug goed komt tussen jullie twee, maar ik wens jullie er erg veel succes mee!

-T

Reageer