Skip to main content
Vraag

flirten in de kast

• October 26, 2025
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi ik ben dus lesbisch en ik ben al naar een klasgenoot uit de kast gekomen. Maar voor de rest niemand, zelfs mijn beste vriendin niet. Maar het meisje wat ik leuk vind is niet lesbisch, maar geeft toch een soort hints en ik haar.

Ze had laats op haar status een sticker ding gedaan waarbij ze uitrekent op welke leeftijd ze gaat trouwen en daarbij had ze 2 vrouwen als emoji’s en als ik haar anoniem naar haar sexualiteit vraag zegt ze altijd even uhm. Kan dit gewoon toeval zijn?

Ik zet dat soort dingen dan ook op mijn status enzo. We zaten op dezelfde basisschool maar nu allen nog op dezelfde manege maar daar zien we elkaar niet zo vaak ( op andere dagen) op de basisschool had mijn vriendin (niet romantisch ofz) ruzie met haar maar wij namen het altijd voor elkaar op ook al waren we in ander ‘groepen’.

Reactie is door De Kindertelefoon aangepast. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 27, 2025

Dit klinkt mega verwarrend, maar het kan echt van alles zijn hoor, het hoeft niet meteen te betekenen dat ze lesbisch is of op jou valt. Soms doen mensen gewoon grappige of random dingen met emoji’s of stickers, of willen ze een beetje flirten zonder echt iets te zeggen. 

xx liefs Wolf 🐺