Skip to main content
Vraag

flirten hulp??

• January 2, 2026
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2

Hey daar ben ik weer ik heb een beetje hulp nodig om flirten te herkennen en hoe ik moet flirten.

dus iemand tips??

4 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 3, 2026

Hey! Misschien heb je hier iets aan: 

https://nl.wikihow.com/Flirten

Ik denk dat je dat wel interessant vind 😉

Liefs, Tover xxx

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 9, 2026

thanks man

• January 11, 2026

Je hebt ook van die heel cheesy pickup lines zoals: als jij mij een kus leent krijg je hem gelijk terug oke misschien is die wel een beetje tè maar ja ik gebruik deze website: https://www.theknot.com/content/pick-up-lines deze zijn echt heel goed vind ik.

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 1, 2026

Hallo ik ben een meisje misschien, maar ik ken een trucje hoe meestal elke flirt wel zou kunnen werken. Het trucje werkt eigenlijk bij meiden en net zo goed als bij jongens. Ik bestudeer en doe research naar Psychologie vooral van liefde enzo. En ik heb zelf een keertje iets zelf ontdekt en heb het toen opgezocht. Maar als je flirten wil laten lukken en om er voor te zorgen dat het niet raar, irritant of ongemakkelijk overkomt. Kun je dit misschien gebruiken. Ik leg je het zo makkelijk als ik kan uit😊

Bij flirten werkt het eigenlijk zo. Het hele plaatje moet kloppen. Wat ik daar mee bedoel is zegmaar dat hoe je uitstraald, dus bijvoorbeeld je kleding moet kloppen met je persoonlijkheden. Dit is een voorbeeld, maar stel je voor je draagt wat stoers, maar je bent heel verlegen en nerveus en je wilt met iemand flirten en misschien stotter je of kijk je verlegen weg of je bent nerveus. Dan kan dat heel irritant of ongemakkelijk overkomen. Dan slaagt je flirt niet.

Mijn tip als je flirt draag dan iets dat past met wie jij bent. Als je stoer bijvoorbeeld bent trek dan ook zoiets aan. Of als je sportief bent trek dan iets sportiefs aan. Als je dat doet dan werken je flirts vast wel en komen ze niet irritant, vervelend of ongemakkelijk over.

Dus ik hoop dat je hier wat mee kunt. En als je flirts wilt. Ik ken zelf geen websites of flirts en als ik die wel had dan denk ik dat ze niet zouden werken, want ik ben een meisje haha😂. Maar ik kan je wel vertellen mijn flirts komen spontaan en ik bedenk ze helemaal zelf.

Maar hopelijk kan je hier wat mee😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥