Vraag

flirten

  • 26 May 2021
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Badge +2

Hoi 

Ik heb een vraag ik ken een bepaald meisje al een tijdje ongeveer een jaar ze had al een tijdje een vriend zo’n 3 jaar ik was met haar gewoon vriendschappelijk maar ik vond haar wel wat alleen heb ik dat nooit laten merken of aandaxht in gestoken of wat dan ook na een tijdje ging ik niet meer echt met haar om en laatst had ze me opeens uitgenodigd voor haar feestje dus ik was daar heen gegaan alleen blijkt dat het uit is met die vriend nu ex dus dus het feestje was niks gebeurt tussen haar en mij maar sinds 2 dagen snappen we elke avond en ik geef soms wel is van die hints enzo en opeens stuurde ze naar mij ik vind je wel wat alleen vind ik dat niet erg te merken dus mijn vraag is wil ze gewoon dat ik nu veel moeite ga doen voor haar dat ze ziet dat ik 100% real met haar ben of doe ze gewoon zo omdat ze zo is en hoe kan ik aan haar laten zien dat ik 100% voor haar wil gaan en niet zomaar naar iemand anders ga en een beetje haar kan laten zien dat ik haar wel wil ik hoop dat de info genoeg was 

 

 

groetjes 


4 reacties

Badge +2

Ik ben trouwens 15 het meisje waar ik het over had is 16

 

Reputatie 7
Badge +19

Je kan het haar gewoon vertellen en dan vragen hoe zij er over denkt. Ik denk dat je het namelijk op die manier het meest duidelijk krijgt voor jezelf.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Hans007, 

 

Ik zou gewoon even een keertje alleen met haar afspreken en het er dan over hebben of zij jou écht leuk vind en dat het niet alleen over onzin gaat, ik denk dat dat de beste manier is, ik zou er gewoon voor gaan!

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Badge +2

Oké bedankt ! Toevallig ook nog niks wat ik het beste tegen haar zou kunnen zeggen als ik met haar app om haar blij te maken/ te laten zien dat ik haar wat vind 

Reageer