Vraag

fixen op snapchat

  • 22 October 2020
  • 1 reactie
  • 360 Bekeken

Badge

Hallo, sinds kort ben ik aan het snappen met een meisje uit mijn oude klas. Ik denk dat ze mij wel ziet zitten, heeft iemand misschien tips om langer te snappen of leuke onderwerpen fzo? Of leuke dingen te zeggen maar niet teveel opvalt?


1 reactie

Hey FakkaStrijders,

Wat je misschien kan doen is overstappen van snap naar Whatsapp. Ik denk dat het daar nog net iets makkelijker is om lange gesprekken te voeren en persoonlijk vind ik dat ook fijner en lekker dan via snap. Whatsapp is toch net een ander gevoel en een snap of DM stuur je naar zoveel mensen, maar je appt niet zomaar met iedereen. Dus ik zou je aanraden om te vragen als je een lang gesprek hebt van zullen we verder op Whatsapp, dan kunnen we elkaar net wat makkelijker bereiken ofzo. Dat is mijn mening, maar misschien sta je er zelf anders in.

Leuke dingen zeggen dat het niet opvalt, je kan zeggen dat je het heel gezellig vond met haar bijvoorbeeld als je samen een opdracht hebt gedaan of gekletst of dat je het leuk vind dat jullie zo snappen. Gewoon kleine subtiele hints. En als je echt wil weten of ze je leuk vind zal je het moeten vragen;) als je ze leuk vind zal ze dat vast niet erg vinden!

Leuke onderwerpen, ik zou zeggen zoek eens op internet, daar staan veel lijsten met onderwerpen waar je het over kan hebben. Dus zoek iets wat je leuk lijkt en praat daar over. Maar je moet denk ik niet doen alsof je alles weet of de beste bent, want ik denk dat mensen dat snel vervelend vinden

Succes,

Xx Simply Me

Reageer