Skip to main content

Heyy guyss and gurllss,

Ik heb toch weer een vraag heheheh!

oké nou ik had dus heel lang geen crush op iemand en nog steeds niet, MAAR er is een foto van een jongen waar ik toch zo hard over simp! En soms denk ik dat het iets meer word dan alleen simpen OOP-.

Oké ik geef ff nog wat meer info en dan komt de vraag.

hij zit dus bij mijn beste vriendin in de klas, (we zitten nu in de 2de) vorig jaar was hij helemaal niet zo knap maar hij heeft me toch een glow up gehad OOF! Nou hij en mijn beste vriendin zijn dus vrienden en zij vond die foto dus ook leuk, dus we waren aan het simpel over dezelfde jongen…  uhm ja. Ze heeft nu pas gezegd dat ze toch wel weet dat ze niet verliefd op hem gaat worden, dus dat is al opgelost. 
nou hier komen ff een paar momenten waar ik een beetje contact met hem:

  • in de 1ste klas voordat ik dus voor hem simpte had hij lang haar en deed ik wel is aan zijn haar trekken en noemde hem mowgli (van die film, geen idee hoe je het schrijft) maar da was wel grappig. 
  • nu had ik hem pas op insta gevolgd en hij volgde me terug. (Na de simp foto)
  • Ik en mijn beste vriendin hebben een filmpje gestuurd waar ik in haar kelder zat DON’T AKS ME WHY! Sind toen noemt hij me slaaf.. uhum. Maarja ik was dus in de fietsenstalling en hij kwam voorbij en hij zij hey slaaf dus ik zei hey mowgli.(na de simp foto)
  • Ik heb ook een x een uurtje bij hun in de klas gezeten (vraag me nie hoe) toen had ik een beetje met hem gepraat (was ook voor de simp foto)
  • en hij is een klein stukje met mij en mijn beste vriendin meegefietst naar huis. (Na de simp foto)
  • Ik liep door de gang en kwam hem tegen en toen deden we die fuckboy face weetjewel..!

nou oké dan nog een ding ik had dus pas de PERFECTE KANS om iets tegen hem te zeggen, MAAR IDK WAT. ik dacht van misschien kan ik hey mowgli zeggen maar vind hij dat niet raar en gwn hey is dat niet te saai dus had ik niks gezegd.

oké en nu als laatste ik heb hem niet op snap en dat zou ik best graag willen maar idk what to do and what to say!!!!!!!

Redenen waarom ik hem niet op snap wil toevoegen:

  • ik weet niet wat hij van mij vind en wat hij vind als ik hem op snap toevoeg.
  • ik weet niet wat ik moet zeggen.
  • ik wil het niet laten lijken dat ik hem op snap toevoeg omdat mijn beste vriendin vrienden is met hem en dat ik dan ook per see vrienden met hem moet zijn.

Reden waarom ik hem wel op snap toe wil voegen:

  •  I just kinda like him 
  • hij is gwn ZO SCHATTIGHENSMIJDNUHVV
  • Oké ja dat was het eik al

Oke mijn vraag is dus nu van ja WAT IN DE HELL MOET IK DOENNNNN!

Ik wil gwn weten wat jullie gedaan zouden hebben in mijn situatie en bv tips ofz om met hem te praten!?!

groetjes jE lOcAl GeKkEnHuIs <3

Hey, als ik jou was zou ik of via je vriendin random zn snap proberen te krijgen of gwn op insta aan m vragen


@Haaienkop  ik weet zijn snap al ik heb gestalkt oop- maar ik durf hem eik nie toe te voegen ik ben gwn te bang.


@Haaienkop  ik weet zijn snap al ik heb gestalkt oop- maar ik durf hem eik nie toe te voegen ik ben gwn te bang.

Ik zou zeggen: voeg hem gewoon toe. Elke jongen vindt het prima als een meid hem toe wil voegen. Je zal toch op een of andere manier contact met hen moeten zoeken, anders lukt het nooit.  Er kan niks slechts van komen. 

Een nee heb je, een ja kun je krijgen


Even los van je liefdesgevoelens: het lijkt erop dat jullie een best goede omgang hebben. Ik zou bijna willen zeggen dat jullie vrienden zijn? Om deze reden is het helemaal niet zo gek om hem toe te voegen op snap. Hij zal niet gelijk denken aan dat je voor hem simpt maar eerder denken aan de omgang/relatie die jullie nu hebben. Kortom: niets om je druk om te maken!

Ik zou eerst gewoon een beetje zo blijven en dan kan je vanzelf iets meer stappen zetten van vrienden naar een eventuele liefdesrelatie. Succes!


Reageer