Fake friends

  • 8 November 2020
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Badge

Hey hey,

 

Ik zit nu 2 jaar bij iemand in de klas. In de 1e (ik zit nu in de 2e) heb ik al heel vaak ruzie met haar gehad, 9 van de 10 keer zorgde zij voor de ruzie. Ze had vorig jaar 3 vriendinnen, ik kon het met hun alle 4 vinden, maar dat meisje (laten we haar Lieze noemen) ging telkens van de een naar de ander. Ze had telkens mooie praatjes, en ik trapte daar keer op keer in. Ik vertelde haar alles, ik was depressief, ook dat had ik haar verteld, maar ze vertelde het door, dat is al een aantal keer gebeurd. Nu komt ze weer naar mij toe, ik kan met 1 jongen uit mijn klas daar over praten, maar ik durf niet, omdat ik niet meer zo een groot vertrouwen bij mensen heb, wat kan ik doen (ik wil het liefst niet horen praat er over of laat haar gaan, want dat werkt niet, heb ik al geprobeerd :))

XX me ;)


2 reacties

Heyy

Ik zou zeggen, gooi het gwn in haar gezicht. Zeg haar gwn vlakaf, iedere keer als je komt laat je me toch weer in de steek. Weetje dat soort mensen moet je gwn niet in je leven hebben. Wordt je alleen maar ongelukkig van. Negeer haar ofzo. Dat soort dingen zijn extreem en moeilijk, I know, maar het werkt wel (spreek uit ervaring). 

Dat van je vertrouwensproblemen, dat is normaal in het begin. Ik had dat ook hoor, ik heb een jaar ofzo niemand echt vertrouwd. Geloof me, na een tijdje lukt het weer. Niet zo makkelijk als ervoor. Geef het een beetje tijd, oke?.

Groetjs

Badge

onnodige quote verwijderd


Heyy,

Bedankt voor je reactie

Ik ben iemand die te lief is voor anderen die het niet waard zijn, in mijn verleden ben ik 5 jaar lang gepest, en ik weet dus hoe het is om alleen te zijn, ik kan nu niet zo doen tegen anderen omdat ik ze niet wil kwetsen…

 

Over het vertrouwens probleem, ik ga nu af en toe met een jongen praten die ik wel vertrouw, ik heb er heel lang over getwijfeld maar de knoop is doorgehakt, ik ga met hem praten! Ik denk dat dit een grote stap is om meer mensen te gaan vertrouwen 

 

Xx

Reageer