Fake Friend?

  • 21 August 2020
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy iedereen,

Ik heb een vriendin sinds klas 1 (zit nu in 4) dus we kennen elkaar al een poosje. Zij verzorgt bij een paar shetlanders in de buurt van onze school en zou dus daar ook graag willen verzorgen en heb dit dus ook gevraagd eerst zei ze “Ja is goed hoor”. dus was van plan om het te gaan vragen zegt ze opeens later dat ze het liever toch niet wilt. 

Ging zo wel even door tot ik bij haar sliep en zei ze: “die en die zoekt een verzorger wil je samen als het goed gaat mag je ook bij de shetlanders”. Dus ik stem in en gingen heen daar die mensen. Zegt ze gisteren dat ze toch niet bij die ene wilt verzorgen.

Een weekje voor dat ze dat zei moest ik een snap van een boy vragen dus ik dat doen. Zegt ze weer NEE. Terwijl ik mezelf gewoon voor schut heb gezet daar.

Elke keer naait ze me weer en het ergste is nog ze houdt helemaal niet van shetlanders dus ik snap haar bullshit niet helemaal.

Ze geeft hoop, ze naait, ze geeft hoop, ze naait enzovoort.

Ik heb nu geen idee wat ik moet doen help me alsjeblieft een vriendin van mij zei dat ik gewoon moest vragen bij de eigenaren maar heb geen zin in ruzie

 

( berichten samengevoegd door de Kindertelefoon ivm leesbaarheid )

 


3 reacties

Heyy

Praat hier eens over met haar. Zeg haar dat je het niet leuk vind zo, dat ze je constant naait. Dan zie je wel hoe het uitdraait. 

Als je dat niet ziet zitten kun je haar gewoon zeggen dat je er genoeg van hebt en dat je jullie contact afbreekt, voor je eigen goed.

Groetjs

Dankje @Kaas123  ik ga het proberen want ik zie haar vanavond weer met een paar anderen. 

Hoe zou ik hier over moeten beginnen?

Vraag haar of je haar eens kan spreken, onder 4 ogen, dan kun je het zeggen, zoiets van, we moeten eens praten. Dan doe je op het gemak je verhaal. Gewoon, zeggen hoe je je voelt. Dat klinkt makkelijker dan het is, I know. Je zult ff al je moed bijeen moeten schrapen.

Succes!

Reageer