Vraag

F*cking verliefd

  • 28 September 2023
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal

Ik zal het zo kort mogelijk proberen te houden..

Ik ben 14 (jongen) en zit in vwo3, er zit een meisje in de klas die echt super mooi is, ik denk echt de hele dag aan haar.
Het ding alleen is, is dat ik nog niks tegen haar hebt gezegd en zei niks tegen mij (op dit moment 4 weken op school).. Ik denk dat ik haar inmiddels toch wel 2 weken leuk vind, ze is gewoon heel mooi maar ken haar voor de rest niet echt.

Weet iemand hoe ik met haar in contact kan komen en wat vinden meisjes het belangrijkst bij een jongen?
We lijken absoluut op elkaar ofzo maar weet niet of dat boeit, ik wil haar gewoon beter leren kenen. We zijn allebei wel een rustig type denk ik.

Bedankt alvast :)


3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hey @SomeRandomDude!

Spreek toch is met haar af, dan kan je haar wel wat better leren kennen. Als je ze dan nog steeds leuk vind dan kan je vaker met haar afspreken. Dat je dit dan misschien geleidelijk opbouwd. Vraag ook wat ze leuk vind en zo dan ziet ze vast wel dat je interesse in haar hebt en misschien is het dan wederzijds. Veel succes!
Liefs Caiya

Reputatie 7
Badge +7

!!Ik bedoel we lijken absoluut '’NIET'’ op elkaar!!

@Caiya thanks

Nog meer is welkom!

je moet gewoon lief doen  en gewoon jezelf zijn meer kan je niet doen

en ik zou niet langdurig in de les bijv naar haar staren want dat vind niemand leuk

Reageer