Guys, i need help!
Ik heb dus een probleem. De jongen die me gedumpt had uit mn vorige topic ga ik dus weer zien op vakantie... Wat moet ik doen, ik heb zoo geen zin om hem weer te zien 🥴🥴
Liefsss
Guys, i need help!
Ik heb dus een probleem. De jongen die me gedumpt had uit mn vorige topic ga ik dus weer zien op vakantie... Wat moet ik doen, ik heb zoo geen zin om hem weer te zien 🥴🥴
Liefsss
Heyy
Op welke manier gaan jullie elkaar dan weer zien? Je kan hem misschien een beetje proberen te omzeilen en als je hem toch tegen komt hoef je toch ook niks te doen? Misschien hoi zeggen en dan gewoon verder lopen of verder gaan met waar je mee bezig bent. Maar niet al te druk om maken komt vast wel goed allemaal!
Liefs van ItsJustMe <3
Hai, maar hij zal het ook awkward vinden, dus negeer hem. Maak je zelf sterk, zeg tegen jezelf ïk kan dit”en dan doe je heel doodgewoon als hij er bij is, niks bijzonders en meer aandacht aan anderen. Laat dus niet merken dat je het lastig vind maar blijf lekker jouzelf!
Doby X
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.