Skip to main content

Hoi allemaal,

Toen ik in groep 6 zat had ik een "bff" uit groep 8.  In de afgelopen zomervakantie heb ik hele erge ruzie gehad met haar.  Zij heeft meer dan 80 mensen toegevoegd aan een snapgroep en ik ben daar exposed. Er zijn foto's van mij in die groep gegooid er is zelfs een foto met mij en me moeder in die groep gegooid. En even helemaal terug naar het begin, ik heb dus een crush op een jongen die ik al heel lang ken maar niet goed wist wat ik voor hem voelde. En dat meisje met wie ik ruzie heb kent hem dus. En zij wist al voordat we ruzie hadden dat ik hem leuk vind.  Zij en een vriendin van haar hebben aan hem verteld dat ik hem leuk vind. Hij heeft toen geantwoord dat hij me lelijk vind.  Vorige week woensdag had ik met een vriendin afgesproken, maar ik had honger dus ging ik eerst eten halen. Toen ik aankwam waar we hadden afgesproken zag ik die jongen die ik leuk, ik vond het echt heel akward en ben toen snel naar binnen gegaan om iets van eten te halen. Toen ik terug kwam was hij in gesprek met mijn vader(mijn vader en zijn moeder hebben best een goeie band en drm kent hij mijn vader) Toen ik aankwam pakte hij zn fiets en ging weg. Ik keek hem aan en hij begon opeens naar me te knipogen en werd rood.  Ik wist niet wat me overkwam en ging heel leuk en lief terug lachen. Maar precies die dag daarna appte dat meisje met wie ik ruzie had en begon over hem en zei dat hij me echt lelijk vind. Ik weet echt niet wat ik hiermee moet doen. Hebben jullie tips of iets?

Geen reactie

Reageer