Experimenteren met vriendje

  • 17 September 2023
  • 2 reacties
  • 349 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Praat goed mee
  • 56 reacties

hey. Ik zit met iets. Vandaag had ik samen met mijn vriendje afgesproken. We zijn allebei 15 en hebben al 4 jaar. We hebben gewandeld en gepraat. En toen zij hij zo van´ Misschien kunnen we wat gaan experimenteren´. Ik wist niet echt wat ik moest doen dus zij toen gelijk dat ik wil wachten. Maar ik weet niet eens of ik wel wil wachten of dat ik juist wil wachten.

We hebben vaak op de mond gekust, maar verder niet echt wat. Hij raakt me wel vaak aan op mijn schouders, haren, buik enzo. Maar ik weet niet echt wat hij bedoelt met verder gaan? Tongzoenen? Ik weet helemaal niet hoe dat moet en of ik dat kan. En ik weet ook niet of ik dat lekker vind, het lijkt me heel vies.. 

Later in ons gesprek had hij het helemaal over van: Als het niks wordt'. Ik weet niet precies wat hij daarmee bedoelt. Kan iemand advies geven

Xx mij


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Als ik het zelf zou zeggen bedoel ik waarschijnlijk onder ander tongzoenen maar ook knuffelen, voelen, elkaar (naakt) bekijken. Experimenteren dus. Vraag aan hem wat hij precies bedoelde met experimenteren en bedenk wat jij wel en niet zou willen.

Wat hij bedoelde met als het niets word snap ik ook niet helemaal, maar ik ken de context van waar jullie het toen over hadden niet. Misschien kun je dat nog vertellen?

Hoop dat dit een beetje helpt, en reageer als je wil nog even op mijn vraag. 

 

(Dit is trouwens een goeie website mocht je toch willen tongzoenen: https://nl.wikihow.com/Oefenen-met-tongzoenen)

Reputatie 4
Badge +1

Dankjewel @Slaib15 !

Reageer