Vraag

ex vriendje

  • 20 April 2023
  • 6 reacties
  • 79 Bekeken

Badge

hoi hoii, ik ben een 13 jarig meisje en zit in de 1ste. ik had sinds 5 december 2022 een vriendje [ we noemen hem even klaas ]. klaas en ik waren heel erg close, alleen durfde hij niet veel samen te doen. we hadden 4 maanden en 15 dagen denk ik, toen hij het uitmaakte om de volgende reden… hij vond dat toen we goede vrienden waren het leuker samen was.. dit vind ik klomplete onzin!! maar goed, ik hoorde dus een dag nadat het uit was van een vriend van klaas dat hij al bezig was met een ander meisje. ik vind dit niet kunnen. want blijkbaar was dat ook al toen wij nog hadden. die vriend van klaas heeft dus een wedje gelegd met hem dat hij naar de meivakantie met haar heeft. dit kan natuurlijk echt niet, vind ik.

heeft er iemand tips hoe ik dit moet aanpakken??

ps: klaas weet niet dat ik dit allemaal weet

ps ps : sorry voor eventuele spelfouten, ik ben ook niet de slimste!! :) 

groetjes, anoniempje <3


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey, 

ik denk dat je dit gewoon moet laten.

laat klaas lekker iedereen pakken die die wil hij krijgt wel x karma, geloof me

karma is real 

tenzij je zijn magister heb dan kan je mailtjes sturen naar zijn docenten😁

Reputatie 7
Badge +17

Niks mee doen en laten gaan. Die Klaas is het niet waard.

Badge

Niks mee doen en laten gaan. Die Klaas is het niet waard.

lief dankje, ben er inmiddels achter gekomen dat hij al sinds gister met haar heeft ;(

Badge

ik ga mijn best doen om hem te laten gaan, ben er inmiddels achter gekomen dat hij al sinds gister met haar heeft ;(

Reputatie 4
Badge +3

hoe moeilijk het ook is , gewoon laten gaan . je komt er heus wel overheen en hij is het zeker niet waard :)

Badge

Hoi,

Ik zou, hoe moeilijk het misschien ook is hem uit je gedachten zetten. Als hij vreemd gaat terwijl jullie nog iets hebben is het een verkeerd type.

Veel sterkte en je vind vast snel weer iemand anders!

 

Reageer