Beantwoord

ex-vriendje

  • 21 October 2018
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hee allemaal,

Ik heb ongeveer een jaar geleden een vriendje gehad en ik was heel blij met hem. Het is dan wel een jaar uit maar ik wil het er toch even over hebben. We spraken vaak af ( op een schoolplein ) en hij is 1 x bij me thuis geweest. Best wel apart dat ik nooit bij hem ben geweest maar goed. Hij was echt super lief tegen me alleen na 2 weken begon hij op instagram allemaal andere meiden special tag geven zeg maar. Ik ben dan wel snel jaloers maar mijn gevoel zei dat er iets niet klopte. Later appte vriendinnen van mij me en die vonden het ook raar. Ik vroeg het aan hem en toen zei hij dat er niks was. Een dag later vroeg ik het nog een keer en toen zei hij dat ik niet zo jaloers moest doen. De dag erna had hij een meisje uit zijn klas allemaal chocolade ens gegeven. Dit soort dingen gaf hij mij nooit. Niet dat ik het erg vond maar het was wel een beetje apart. Later heb ik het uitgemaakt omdat ik het rot vond dat hij met zoveel meiden had en een dag later had hij een ander... Hij schold me uit voor ongestelde zelfmoordteef. Geen idee waar dat woord vandaan komt maar ik heb vaak aan zelfmoord gedacht dus misschien onder andere daardoor. Hij schold me ook uit voor hoer en slet. Ik denk nog steeds dat het door mij komt en dat het mijn eigen schuld is dat hij me uitgescholden heeft... Wat vinden jullie?
icon

Beste antwoord door Anonymous 21 October 2018, 14:42

Bekijk origineel

2 reacties

Heyy,
Toen ik dit las heb ik geen seconde gedacht dat het je eigen schuld was. Ik vind het erg raar dat hij andere meisjes versierd, terwijl hij verkering had met jou. En dat hij je jaloers noemt als je er wat van zegt is belachelijk. Ik snap dat het niet fijn is als je vriend/vriendin de hele tijd jaloers is, maar dit was niet eerlijk. Dat hij de volgende dag al een ander had zegt al genoeg... (en dan noemt hij jou een slet🙄) als hij je blijft uitschelden zou ik het er met hem over hebben, want dit slaat helemaal nergens op. Als dat niet helpt, misschien even naar iemand anders toe.
Heel veel succes!! En dit was niet jouw fout!!!
heel erg bedantk @Sleepygirl ❤️

Reageer