Vraag

Ex vriend jonger

  • 11 April 2018
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn ex en ik hadden een relatie van 2 jaar.
Na ongeveer anderhalf jaar, kwam ik erachter dat hij 3 jaar jonger is dan mij.
Dat hoor je dus nooit dat een vrouw ouder is?
Mocht dat eigenlijk wel? We hebben ook seks gehad hij had een hele grote lengte voor zijn leeftijd. Hij heeft dus al die tijd gelogen omdat hij wist dat ik anders geen relatie met 'm wou. Ik kon het al wel heel goed merken aan zijn gedrag, hij was nog enorm kinderlijk etc.
Maar nu gewoon het idee dat ik met een jonger iemand wat heb gehad, dat kan ik maar niet loslaten. Iedereen weet nu dat ik met een jonger iemand had, alsof ik niet beter kon krijgen. ?
Ik schaam me kapot.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Het komt vaak genoeg voor dat een vrouw ouder is. Echter denken mensen op de basisschool en soms ook nog tot de derde klas dat het gek is. Zelfs als een meisje slechts een paar maanden ouder is, is het al apart. Slaat natuurlijk nergens op, maar dat terzijde.

3 jaar is over het algemeen niet echt veel, maar wel als je nog maar 14-18 bent. Je hebt dan een relatie met iemand in een compleet andere groep. Dit hoeft echter niet slecht te zijn, komt alleen erg weinig voor.

Mocht je een jongen zijn, zoals je profiel aangeeft, slaat dit verhaal natuurlijk nergens op. Als je een meisje bent, zoals je nu beweerd, die al van school af is ben je toch ten minste 17-18 jaar (geen diploma maar al een jaar thuis zitten). Op die leeftijd maakt het je toch geen moer meer uit wat andere van je denken. En je schaamt je toch al helemaal niet omdat je een f*cking relatie had met iemand die 3 jaar jonger was? Daarnaast is het onmogelijk dat je pas na anderhalf jaar inziet dat hij 14 of 15 is in plaats van 17-18. Zo onwijs naief kun je niet zijn op die leeftijd.

''Ik kon het al wel heel goed merken aan zijn gedrag, hij was nog enorm kinderlijk etc. '' En dan toch nog 2 jaar een relatie onderhouden. Je wilde blijkbaar die relatie blijven houden, ook al wist je dat hij stuk jonger was.
''Iedereen weet nu dat ik met een jonger iemand had, alsof ik niet beter kon krijgen.'' Je hebt er zelf voor gekozen 2 jaar in de relatie te blijven.
''Ik schaam me kapot.'' Tja, je hebt hier zelf voor gekozen. Je hebt bewust gekozen een relatie met iemand die minstens 2 jaar jonger is te onderhouden. Waarom zou je je daar nu ineens over schamen? Slaat nergens op.

Reageer