ex vriend ging vreemd

  • 15 March 2021
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Badge

Hallo allemaal, 

ongeveer een maand geleden had ik een vriend voor circa 2 maandjes niet zo heel lang dus. ik voelde mij heel gewaardeerd omdat hij me alle aandacht gaf die ik nodig had en het ging goed tussen ons, we chatten een avond via snapchat en we gingen slapen, de volgende ochtend werd ik wakker met allerlei screenshots met dat hij opdezelfde manier tegen andere meiden praat zoals tegen mij. Ik voelde mij zwaar bedrogen, vooral omdat de meisjes tegen wie hij zo sprak allemaal bekend zijn bij mij. We spraken elkaar via de telefoon en hij zei dat het allemaal een misverstand was. Ik geloofde dit niet en heb het contact verbroken, ik mis hem nogsteeds, ondertussen zijn we wel een paar keer met elkaar naar buiten geweest na het incident maar verder is dit niet ten sprake gekomen toen we samen waren. ik heb hem ook weer op snapchat en whatsapp. ik mis hem enorm. ik weet niet wat ik nu moet doen aangezien hij mij wel bedrogen had en ik nogsteeds gevoelens voor hem heb? enige tips? (trouwens ik ben 13 en hij is 15)


1 reactie

ja je kan het opnieuw proberen. als je hem echt leuk vind. nou zou ik dit zelf niet doen tenzij ik diegene echt enorm mis. er zijn gewoon mensen en vooral jongens die aan de lopende band met vrouwen appen in de hoop een relatie te krijgen en als ultiem goal sex. dus ik weet niet of je hem voor zo iemand ziet. maar het klinkt wel zo. succes

 

Reageer