Vraag

ex vriend

  • 25 February 2018
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een meisje van 15 jaar en heb voor 2 maanden een vriend gehad.(16)
Alleen, wilde hij heel snel sex het probleem is dat ik nu een nieuwe vriend hebt maar al 12 weken zwanger blijkt te zijn van mijn ex vriend. Wat moet ik doening P.S ik en mijn vriend deden t veilig alleen de condoom scheurde.

3 reacties

Praat hier zo snel mogelijk over met je huidige vriend en je ex. Ik weet dat het misschien heel moeilijk is maar, je ex heeft heeft het recht om dit te weten en je vriend ook. Ook zou ik best met je ouders of een volwassene praten want je gaat een beslissing moeten nemen over wat je met het kindje wilt doen (abortie/adoptie/zelf opvoeden....)
Hoi!

Je blijkt al twaalf weken zwanger te zijn van je ex. Honderd procent zekerheid over de zwangerschap heb je pas wanneer je een bloedtest hebt gedaan bij de dokter. Dat zou ik eerst doen, voor zekerheid zorgen. Daarna kun je bekijken welke stappen je wilt ondernemen.

Als je zwanger bent van je ex, moet hij dat weten. Het is jullie beiden verantwoordelijkheid. Jij staat er niet alleen voor. Je huidige vriend weet dit ook best. Dingen geheimhouden in een relatie werkt zelden, en vroeg of laat merkt hij vast dat er wat aan de hand is.

Kun je dit aan je ouders vertellen? Als je twijfelt, kun je dit met je huisarts bespreken. Hij/zij heeft beroepsgeheim, dus mag niet zomaar je ouders inlichten.

Groetjes
x
Ik zou het toch aan je vriend vertellen en samen zoeken naar een oplossing.
Veel succes XO

Reageer