Ex terug willen! wat moet ik doen?

  • 11 March 2023
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Badge

Heehee!

 

ik zit al een maand in een break - up. En ik zou graag men ex terug willen ook wonen we 120 km van elkaar vandaan dus fysiek elkaar zien wordt erg lastig ook zeggen mijn vrienden at ze denken dat hij mij nog leuk vind. We snapte nog wel maar niet veel meer ook heeft een niet zo´n leuke thuis situatie dat was de reden dat onze comenucatie de de laatste 2 maanden niet erg goed ging. ook had hij het uit gemaakt tussen een disscusie door hij zei dat hij het niet meer voelde. Hij ging me ook na doen , want ik wilde iets niet zeggen en later in het gesprek zei hij precies het zelfde ook een week later had hij pas zen locatie uitgezet na dat ik hen 18 min op geopend liet en hij dat ook deed. 2 weken geleden heb ik hem nog gezien . de dag voor dat ik hem zag probeerde hij me jaloers te maken terwijl hij wist dat ik de volgende dag zou komen . Hij was erg in men aura ik moest dicht naast hem zitten, gaf mij 2x een knuffel, en liep heel erg dicht achter me langs. 3 dagen daarna had ik niks meer van me laten horen en hij ook niet  daar bij zat hij niet vaak op snap die 3 dagen toen had ik hem weer en snap gestuurd waar hij meteen op antwoorden met een hoofd foto ook ging hij die dagen weer veel op snap zitten. vorige weekend had ik hem zwart beeld gestuurd en 13 uur lang op geopend gelaten dat had hij gezien en sinds dien snapt hij mij niet veel maar zat ook niet veel op snap sinds gister heb ik hem weer op geopend gelaten en na dat hij had gezien dat ik hem op geopend had gelaten snapt hij weer heel veel maar stuurt mij geen snap. ik vind hem nog erg leuk en zou hem graag terug willen! wat kan ik het beste doen ?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dit is heel erg onduidelijk, vraag gewoon of hij nog een keer een relatie wil en als hij nee zegt dan is dat maar zo want NEE IS NEE, altijd onthouden

Reputatie 7
Badge +17

Vraag idd gewoon of hij het nog een keer wil proberen. Als hij dat niet wil kun je beter afstand van hem nemen.

Reageer