Skip to main content

Een paar maanden geleden ontmoette ik een hele lieve jongen. Nadat we een twee maanden gepraat hadden, maakte hij het officieel. Een week later vertelde hij mij dat hij eigenlijk helemaal geen tijd had voor mij. Hij zit in zijn examenjaar, hij zit met werk en privé is er ook nog wat gaande. Ik heb alles geprobeerd, maar hij zei dat hij echt geen keuze had. Ik ben er echt helemaal kapot van. Hij vertelde mij dat het echt niet aan mij lag. Ook zei hij dat hij wel heel erg graag vrienden wil blijven met mij, want we zitten ook in de dezelfde vriendengroep. Nu bijna twee weken later negeert hij me voor mijn gevoel. Ik wilde graag weten hoe het met hem ging, dus ik appte hem, maar ik word nu genegeerd. Hij opent mijn appjes niet, maar de appjes uit de groepsapp leest hij wel. Hij heeft mij ook nog verteld dat het misschien na z’n examens nog wel wat kan worden. Wat betekent dit allemaal en wat moet ik doen?

Dit betekent dat hij zijn tijd nuttig wil gebruiken voor zijn eindexamens. Het negeren kan komen doordat hij het ongemakkelijk vindt om met je te praten omdat hij zich schuldig voelt, dit weet ik ook niet zeker, maar het zou kunnen. Ook zou het kunnen zijn dat hij focus zoekt voor zijn eindexamens en nog dusdanig gevoelens voor jou heeft dat hij zich door contact met jou niet goed kan focussen

Je kan eigenlijk niet veel doen, gewoon normaal vriendschappelijk contact houden kan. Na zijn eindexamens zou je kunnen proberen om meer "liefdescontact" te zoeken en de relatie weer op te bouwen, als hij dat ook wil. Voorlopig is het vooral handig om geduldig te blijven.


Reageer