Skip to main content

Ex missen en in de war

• October 1, 2026
  • 0 reacties
  • 4 Bekeken

hi!

Ik wil graag advies vragen over dit onderwerp, misschien is er iemand die hierhaan relateert en mij kan helpen.

Ik heb 2 jaar geleden een (online) relatie gehad met een jongen, dat is na 2 weken uit gegaan door mij omdat ik bang was dat ik hem nooit zou zien in het echt, we hebben toen paar maanden niet gepraat en toen zijn we terug bevriend geworden. We zijn dit jaar best wel vaak met elkaar gaan flirten etc, en heb hem uiteindelijk voor de eerste keer ontmoet in de zomervakantie, hij bleef 2 nachtjes slapen. De 2e avond heeft hij mij gezoend en waren we heel verliefd op elkaar.

Dit is zo 3 weken door gegaan en toen kwam hij weer langs en hebben we veel dingen samen gedaan, ook zijn we wel intiem geweest (niet seks, maar best dichtbij.) de 2e dag van de 2e meetup zei hij al dat hij denkt dat het niet gaat werken. Ik heb toen best veel gehuild en heeft hij mij wel veel getroost. Diezelfde avond zei hij uiteindelijk “wil je nog wel zoenen want ik vind je nog leuk” dus ik zei daar tuurlijk ja op. We hebben de laatste dag van die meetup nog wat intieme dingen gedaan en is hij naar huis gegaan. En toen was het een paar weken lang steeds wel/ niet. We hadden uiteindelijk besloten om te daten omdat de dingen die we deden we alleen met elkaar willen doen.

Na een week zei hij opeens “het word te serieus en dat wil ik niet met jou.”. Ik heb daar heel veel moeite mee gehad vooral omdat het mijn eerste echte liefde is waardoor ik lastig naar school kan gaan (slapeloze nachten etc) Waardoor ik heel veel uren en lessen heb gemist.

Maar in group calls zit hij vaak te hinten naar dingen die wij hebben gedaan bijv “ik heb nog nooit getongzoent” en dan heel erg naar mij staren in zijn camera en dat dan ook met heel veel andere dingen. Ik vroeg waarom hij dat deed en toen hij dronken was heeft hij daar antwoord op gegeven in call (iedereen was weg) en hij zei “ik hint er naar omdat ik het heel leuk vond omdat met jou te doen en ik kan nogsteeds lastig bedenken dat ik dat met andere ga doen” en hij dronken ook dat hij me nogsteeds heel knap vind en dat hij het wel mist wat we hadden en hij vond het jammer hoe het is geeindigd. Nu wilt hij weer een vriendschap opbouwen met mij maar hoe kan ik na 2jaar vrienden alles helemaal vanaf het begin gaan doen? Ook mis ik het heel erg om liefde te krijgen van hem (ik vind hem al 2jaar leuk en was eindelijk blij dat ik die liefde kreeg). Ik ben bang dat ik veel later om hem heen kom en hij snel al een ander kan vinden. Maar ergens hoop ik dat hij terug komt, denkt iemand dat dat kan van wat je hier uit ophaalt? ohja ik ga hem over 3 maanden weer in het echt zien waar zijn ex ook bij gaat zijn… (waar hij nu opeens veel meer mee bezig was dan eerst, idk of dat vervanging moet zijn voor mij of hij nu gewoon andere gaat opzoeken) ik kan hier ook lastig mee omgaan, is er iemand die dit mee heeft gemaakt die mij tips kan geven?