Vraag

Ex leuk vinden?

  • 13 September 2021
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Ik was op de camping in de zomervakantie en ik ontmoette daar een hele leuke jongen. Laten we hem even Luc noemen. Luc en ik waren elke dag samen buiten en het was super gezellig. Helaas moesten we na 2 dagen allbei alweer naar huis. Ik heb hem toen later op de dag geappt en verteld dat ik hem leuk vond. Hij mij ook :)  We hebben veel gepraat, ook toen hij later op vakantie was in Griekenland. Helaas wist hij het allemaal niet zeker en heeft ongv 3 weken geleden gezegd dat hij geen relatie wil(de). Ik vond dat best kut mr ik dat ‘so be it’. Hellaas kwam ik er recentelijk achter dat hij in deze afgelopen 3 weken al met 2 andere meiden heeft gepraat die hij allebei wel leuk vind/vond. 

 

Ik vind hem eigenlijk nog wel een beetje leuk alleen voelt het toch ook weer niet goed omdat hij ‘van de een naar de ander’ gaat. Iemand enig idee wat ik kan doen?

 

 

(hij vind mij trouwens niet meer leuk)

 

Groetjes fee :)


2 reacties

Hiiii,

Als hij echt telkens van de 1 na de ander gaat dan is het niet slim om wat te beginnen met hem. Je hebt dan even met hem en hij gaat naar de volgende en laat jou met een enorm slecht gevoel achter. Dat gevoel zal velen malen erger zijn dan het gevoel wat je nu hebt. Als hij wel serieus interesse in je heeft en gewoon echt een relatie wil aangaan. Dan kan je het proberen, maar houd overal rekening mee!

Liefde moet van 2 kanten komen, en je moet wel doorzetten maar niet opdringen.

Ik sluit me aan bij @Anoniem226  hij kan zich nergens toe dwingen, jammer genoeg voor jou, hij is vast niet de enige die je ooit tegen zult komen hoor :) 

Reageer