Skip to main content

mijn ex en ik zijn vrienden gebleven en spreken dus best vaak af ook omdat hij is ook vrienden met mijn vriendje(het is al heel lang geleden dat ik met hem had en heb inmiddels een nieuw vriendje) en laatst toen we hadden afgesproken kneep mijn ex de hele tijd in mijn kont  ik weet niet wat ik moet doen! is het misschien mijn schuld want we gingen stoeien en toen vloerde ik hem en hij trok mij mee toen viel ik op hem en kwam mijn hand vol op zijn ballen en daarna pas begon hij in  mijn billen te knijpen. 

 

heeft iemand tips wat ik kan doen/zeggen?

Ik zou hem als het nog een x gebeurt zeggen dat je liever niet hebt dat hij dat doet…. Want, ik neem aan dat dat ook zo is?

 

Mij_Niet_Gezien 


Gare aanranding. Zeg dat ie zn tengels bij zichzelf moet houden.


Als je iets niet fijn vind dan kan je er gewoon iets van zeggen, en aangeven dat je dit niet wilt. Dat je hem in zijn kruis hebt aangeraakt zal vast komen door het stoeien, dus daar kan je dan niet echt iets aan doen, maar ook dat kan je dan zeggen.


hoi! , als je dit niet fijn vindt zou ik hem gewoon zeggen van “hey ik vind dit niet fijn , houd je handen van me af” en dan hopen dat het niet weer gebeurdt en als het wel zo is dan zou ik hem echt maar het nog wat duidelijker vertellen / het aan je ouders vertellen 


Mn ex deed dit ook en het telt als aanranding als hij het deed zonder jou toestemming. De volgende keer dat dit gebeurt of nu moet je gwn zeggen dat het niet oke was en best wel boos zijn er over. Als jij het nog een keer doet gw  hem slaan


Ik zou hem een goeie pardoef op zijn kop geven. Maak jezelf duidelijk en zeg dat het een fout / ongeluk was. Laat je niet doen!


Reageer