22 mei (bijna een jaar dus) is het uit met mij en mijn ex vriendin, ik heb geen contact met haar maar ik mis haar wel, ben ook een beetje dom geweest. Toen ze het uitmaakte was ze heel verdrietig omdat ze geen gevoelens meer voor me had maar ze wilde me als vriend niet kwijt. Toen begon de ellende en ben ik haar een soort van gaan stalken, ben niet naar haar toe gegaan ofzo, of heb haar dus niet achtervolgd, maar ik wilde de relatie redden door met haar te praten. Eerst stuurde ik iedere dag een berichtje, daarna elke week, en daarna eens per maand maar ze wilde geen contact met me en is boos op me.Ik stuurde trouwens alleen lieve berichten, heb haar nooit bedreigd of uitgescholden ofzo, ben ook nooit boos geworden op haar. In september heeft ze me ook geblokkeerd op alles en zegt ze dat ze geen contact wil. Wat ik gek vind is dat ze wel onze stelletjes foto's op instagram laat staan. Ik heb haar voor het laast gezien begin februari op een feestje, toen wilde ze niet met me prate.
Kan dit ooit nog goed komen dat ze wel een keertje met me wilt praten of dat ze me spontaan een berichtje stuurt hoe het met me gaat of zal ik haar nu nooit meer zien en spreken? Als jullie vragen hebben over de situatie hoor ik het graag, voel me erg machteloos. Want ik wil het zo graag goedmaken.