Vraag

ex doet gemeen

  • 7 September 2021
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 3 reacties

Haii iedereen 

Het is nu iets langer uit als 2 maanden uit me met me ex !  Hij zegt nu tegen heel veel mensen dat ik me lelijk vindt en dat hij me ni mag en dat hij dr spijt van heeft dat ie met mij had . Ik sprak laatst zijn klasgenoot en die zie dat ie het hele veel over me had ( negatief) en ze zei er ook bij dat ie nog echt ni over me heen was ! Me vraag is meent me ex alles wat ie zegt ? 
groetjes ………

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.


1 reactie

Reputatie 1
Badge

hey!

 

dit doet hij misschien omdat hij jou een soort van terug wilt pakken. Hij vind het niet leuk dat het uit is, dus gaat hij leugens verspreiden, om je een soort van terug te pakken. Dit is heel vervelend, want jij kan er in principe in je eentje niks tegen doen.

 

Wat ik zou doen, is als je op de middelbare zit met je mentor / mentrix in gesprek gaan en als je op de basis school zit, met je juf / meester. Je kunt altijd met hun een gesprek aanvragen en je kunt ( bijna ) alles zeggen. Zij kunnen vast wel dingen oplossen en ook in gesprek gaan met je ex.

 

ik hoop dat je hier iets aan hebt

Reageer