Vraag

ex collega

  • 19 August 2023
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi ik ben een jongen van 15 jaar en werk in een supermarkt. er was altijd een meisje (16 jaar) laten we haar even isa noemen. naar dat meisje voel ik me erg aangetrokken, ze heeft mooi haar, mooien ogen en ruikt erg lekker en nog veel meer. nu ben ik zelf over het algemeen met nieuwe mensen een enorme pussy dus heb wel een paar keer kort gepraat maar dat was het dan ook wel. nu is ze dus gestopt bij de supermarkt en weet ik niet wat ik moet doen. haar appen vind ik raar want het is niet dat we iets van vrienden waren ofzo en voor de rest weet ik niks van haar. ze zit niet bij me op school en ken haar niet uit me buurt. iemand die goeie tips heeft?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Je moet gewoon appen om eens af te spreken. Je kan niet perse iets anders doen. Misschien kan je dan ook voorstellen om vrienden te worden. Je kan niet perse veel doen naast gewoon vragen. Wachten gaat niets doen dus ik zou zelf dit doen. 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

dit is een best lastige situatie voor je. ik neem aan dat je haar niet perse wil lastig vallen en ik weet ook niet of je die gedachtes heb maar vergeet ze. app haar gewoon ga het gesprek aan dus vraag hoe het gaat met haar aangezien ze niet meer bij de supermarkt werkt en of ze nu al een andere baan heeft gevonden. zo aan haar appjes kan je lezen of ze wel of niet interesse in jou heeft. 

 

ik hoop dat het je lukt!

Reageer