Vraag

ex-bfs pakt me boybfs af

  • 15 March 2021
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Heey, ik zou het even helemaal vanaf het begin uitleggen: Toen ik naar de volgende klas geen kreeg ik een hele goede klik met een jongen we werden gwn hele goeie vrienden en daarna bfs er was een meisje en die had een crush op een andere jongen ik kreeg ook een crush op mijn bfs en toen werd ik ook goed bevriend met dat meisje ( ik noem die jongen even Sil en dat meisje Guusje) Sil was dus ook verliefd op mij en toen gingen we allemaal simpen maar we hadden nog niks dat was ook het zelfde bij Guusje (ik noem haar crush even Brent) dus ik Sil Brent en Guusje werden een beetje een vrienden groep. Sil vroeg mij alleen we kenden elkaar nog niet zo lang en ik wist nog niet zeker of ik wel met hem wou dus we wouden elkaar nog wat beter leren kennen Guusje en ik werden dus bfs. Toen kregen Guusje en Brent dit duurde maar twee weken en toen was het weer uit, ik was echt smoorverliefd geworden op Sil maar hij begon mij steeds minder leuk te vinden :( , Brent was toen even een tijdje niet echt meer met ons dus ik, Sil en Guusje werden toen een soort clubje. Er was ook nog een ander meisje (ik noem haar Doortje) en ik en Guusje werden ook besties met haar, ik Sil en Doortje vonden Guusje steeds minder leuk en Guusje ging weer vaker met Brent om als vrienden, ik kreeg vlgsm een soort kleine ruzie met Guusje en Brent, sil werd hele goeie vrienden met Guusje maar minder met mij terwijl wij besties waren. Ik werd helemaal besties met Doortje alleen, Sil ging steeds meer met Guusje om en niet meer met mij. Nu zijn hun helemaal besties en ze zijn mij vergeten. Ik snap en bel nu al wel weer meer met Sil en ik wil weer besties met hem worden ik wil hem niet vergeten want dat heb ik al geprobeerd. Kan iemand me helpen? 
 

 

bedankt Alv! :) 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey, ik snap niet goed wat je bedoelt. Kun je dat begin met die jongens etc nog eens uitleggen?

Reputatie 1
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

Ja ik ging dus naar een hogere klas en toen werden Sil en ik hele goeie vrienden en daarna hadden we een crush op elkaar en Guusje en Brent waren eerst vrienden en hadden toen een crush op elkaar en ik was vrienden met Guusje en Sil en Guusje met mij en brent dus we werden een vrienden groep zeg maar 

Reputatie 3
Badge +1

Nu snap ik wat je bedoelt. Heb het ongeveer hetzelfde gehad. En na 2 weken was het uit. (Door haar) en had dus toen hetzelfde gevoel. Wil haar wel vergeten maar dan appt of snapt ze weer. Maar de kans dat jullie weer iets krijgen. Het is hard maar is denk ik wel klein. (Ik ben hier ook geen expert in) en als iets anders je vraag is en ik je nu een “verkeerd” antwoord heb gegeven zeg het maar. Misschien kan ik dan een antwoord geven dat wel in de buurt komt ; )

Reageer