Skip to main content

Ex berichtje sturen?

• June 3, 2025
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Hoi, ik (16) had bijna acht maanden een relatie, maar mijn vriendin (16) maakte zes maanden geleden ineens uit met me. Ze vertelde toen dat ze zich mentaal slecht voelde en me niet mee wilde slepen in haar problemen. Ze had wel vaker last hiervan, maar ze zei dat het deze keer heel erg was. Toch had ze me ooit beloofd het niet uit te maken vanwege haar mentale gezondheid, dus dit vond ik wel gek. Ik zou haar juist kunnen troosten.

Kort daarna ging ze gelijk met een goede vriend van haar, die ze al best lang kende, een relatie aan. Ik vraag me af of ze me echt de waarheid heeft verteld over waarom het uitging, of dat ze voor hem koos. Daarnaast had ik ook wel seksuele problemen, misschien dat dat invloed had ofzo.

Doordat ik ook nog allemaal verhalen van vrienden hoorde dat ze al was vreemdgegaan toen we nog wat hadden ben ik helemaal in de war en wil graag opheldering en rust in mijn hoofd.

Nu twijfel ik: zal ik haar een berichtje sturen om te vragen of ze eerlijk is geweest, of is dat gek?

(btw bedankt dat je de moeite nam om dit lange bericht te lezen)

1 reactie

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • June 3, 2025

Hi Mees,

als ik eerlijk ben zou ik het hierbij laten, als ze is vreemdgegaan moet je maar net denken “opgeruimd staat netjes” en voor de rest maar laten. Haar foute keuzes zijn niet jouw schuld en ook niet meer jouw verantwoordelijkheid; leef je leven en maak er zelf t beste van zonder stil te staan bij wat je ex allemaal nog wel en niet doet

xx