Skip to main content

Heey lieverds!

Ik ben sinds groep 8 ex-bff met een meisje uit mijn klas. Dat komt omdat het niet meer zo lekker liep met haar, en omdat we naar de 1e klas zouden gaan en daarom misschien leukere meiden zagen. Dan is het natuurlijk niet zo eerlijk om je bff ´bff´ te noemen. Sinds deze week is er weer school bij mij. Dus heb ik nu de hele tijd introductieweek. Ik heb een meisje ontmoet, en zij was dus super aardig. Daardoor vergat ik een beetje mijn ex-bff.

Vanmiddag, toen ik terug naar huis fietste, vroeg ik of ze het stom vond dat ik steeds meer met dat meisje optrok. Toen zei ze dus: ´Ja, wel een beetje.´ Aan de ene kant snap ik het. Maar ook weer niet. Wel wat ik het stomste vond was toen ze wegfietste. Ik zei ´doei´ maar zij zei niks terug. Toen zei ik nog een keer doei, en toen zei ze pas wat terug. Als we geen ´doei´ tegen elkaar zeggen, zijn we meestal boos op elkaar. 😰

Ik ben nu van plan om een mail te sturen, aangezien zij nog geen telefoon heeft. Is dat slim? Ik heb nogal last van stotteren  als ik iets spannends moet zeggen en ook krijg ik vaak een black-out dan.

Het is niet zo dat ik haar heb genegeerd… ik heb echt wel vaak wat tegen haar gezegd. Maar niet constant. En zij komt ook nooit naar mij toe als ze gezelligheid nodig heeft. Maar ja, is het dan echt zo erg dat ik meer met dat ene meisje optrek? Je snapt misschien ook wel dat ik niet met haar bff ga worden omdat ik het zielig vind. Ik vind het namelijk lastig om met haar te communiceren omdat het niet vanzelf gaat en het gesprek is meestal heel oppervlakkig.

Nou ja, dat is dus mijn verhaal, ik hoop dat ik niet egoistisch klink. Of verwend. Zo bedoel ik het niet!!

Love you all!

xxx Feline

Geen reactie

Reageer