Skip to main content
Vraag

Even voor mensen van 15 of ouder (date advies)

• October 5, 2025
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

An0niemmeisje
Forum|alt.badge.img+1

Guys dit is echt niet bedoelt om jongere mensen buiten te sluiten ik heb gewoon mensen nodig die al ervaring hebben met mensen van oudere leeftijd zegmaar. Oke dus ik vind iemand om mijn school leuk en hij is 18 en ik ben trouwens 15. Nou hij vind mij sws ook leuk want we hebben elke dag oogcontact en hij wou mij bijna aanspreken maar hij twijfelde en liep door. Ik denk dus dat hij mij binnenkort om mn nummer ofz gaat vragen of op date ofz maar ik zit een beetje met wat moet je dan doen want wtf. Alsin ga je dan een drankje doen samen ofz? Ik ben ook wat meer teweten van m gekomen door zijn vriend die snapt met mn beste vriendin en die zegt dat hij nog geen experience heeft met meiden en heel onschuldig is enz op dat gebied. Dus hij weet waarschijnlijk ook niet wat we moeten doen. Dus plss alle ideeen zijn welkom en verhalen ook over bijv eerste dates met iemand. IK HEB VOORAL ADVIES NODIG. 

XXX An0niemmeisje

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 5, 2025

Okayy sooo, ik weet da je 15 jaar of ouder vroeg, mr kheb veeeel 14, 15, 16 en 17 jarige vriendinnen dus k dacht k drop gwn ff een commenntttt<3 

LEMME TELL YOU THIS. Als hij jou leuk vindt, en jij hem ook, gaat het echt niet heel ongemakkelijk zijn. En anders, ga eerst een keer met zn 4en, of meer iets leuks doen (jij, je bestayyy, hij, en zn beste vriend). Dan gaat het daarna ook minder ongemakkelijk zijn

Veel geluk en plsss keep us updateddd
-XOXO J

• October 5, 2025

hey girl. ik ben 15

heb in totaal echt geen verstand van dating enzo. ben echt een flop. maar persoonlijk denk ik dat het niet zo slim is als hij 18 is. like ik snap t. jongens die ouder zijn zijn echt zo veel leuker en knapper dan de jongens van onze eigen leeftijd. maar hij is 18 en, wettelijk gezien volwassen. 

als ik jou was zou ik nog effe wachten tot je 17 bent. en i know. het is kut. mr tis ook kut als de politie er achter komt dat een (bv) 19 jarige sex heeft gehad met een 16 jarige. 

ik weet, super one sided enzo mr toch.

stel je gaat wel met hem op date. public space is the way to go. gwn een café. of een keer naar de kermis ofzo. gwn iets dat er nikks ergs kan gebeuren. just in case.

hope it helps en veel suc6 met je love life <3

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 5, 2025

Ik ben geen 15+ maar heb wel iemand ouder gedate. Dus weet wel een beetje hoe dat is. Stel hij vraagt je nummer, dan kan je dat gewoon geven hoor, dat is niet eng. Dan kunnen jullie gewoon appen en kletsen. Als hij je mee op date wil nemen, hoeft dat helemaal niet iets groots of engs te zijn. Jullie kunnen gewoon iets simpels doen zoals ergens wat drinken, een ijsje halen, wandelen of naar de bios gaan. Dan kan je gewoon praten over dingen die je leuk vindt, zoals hobby’s, muziek of grappige dingen die je hebt meegemaakt.

Je hoeft echt niet anders te doen dan je bent, gewoon jezelf zijn is het beste. Als hij ook nog niet veel ervaring heeft is dat juist fijn want dan kunnen jullie samen rustig alles ontdekken zonder dat het eng is. Het gaat er vooral om dat je het gezellig hebt samen en dat je iets kiest waar jullie je allebei fijn bij voelen.

xx liefs Wolf 🐺

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 6, 2025

Nog ff aansluitend op ​@Wolf ,

Ik weet niet of de bios het beste idee is, want overal waar ik heb gekeken en geluisterd hoorde ik dat de bios een van de slechtste first dates is. Maar doe gewoon iets dat je denk dat jullie beiden leuk vinden.

Liefs, DnDlover