even mn hart luchten 😌😌😌

  • 23 December 2023
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Badge

haii, k ben een jongen van 15 jaar, biΒ en k moet even wat kwijt ofzo idk

ik vind t oprecht zo kut dat helemaal niemand in men omgeving gay of bi is. ik zie allemaal mensen om me heen die verliefd zijn of in relaties zitten en k wil ook gewoon zo iets, t liefst met n jongen maar letterlijk iedereen is hetero. ik hoef helemaal geen seks, k wil gewoon iemand om van te houden en mee te knuffelen 😭😭😭

Β 

i know, klinkt heel cliche dit maar goed moest t even kwijt 😌😌


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik snap het, je bent niet alleen

Zelfde voor mij maar ik ben hetero, het komt wel goed!

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ahw,ik gun het je, en hopelijk tref je gauw iemand! Een virtuele knuffel kun je in elk geval van mij krijgen! 😘 Ik vind het een lieve boodschap van je, en dat het maar gauw mag gebeuren! 

Knuf en liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @ikwordhelemaalemotioneelΒ ,

Wat jammer dat je niemand in je omgeving kent die bi of gay is. Je kunt proberen om andere lgbhtqi mensen te ontmoeten viaΒ https://www.jongenout.nl.

Dat is een jongerenorganisatie door heel Nederland heen. Je kunt daar veilig chatten, of kijken wanneer er ontmoetingsavonden zijn bij jou in de buurt.Β 
Bij het aanmaken van een account wordt er een leeftijdscheck gedaan.Β 
Β Je kunt natuurlijk ook De Kindertelefoon bellen, of komen chatten. Wij zijn er elke dag van 11:00 tot 21.00 uur (0800-0432), om nog andere ideeΓ«n op te doen om jongeren te ontmoeten.

Β 

Groetjes, MariskaΒ 

Reputatie 7
Badge +17

Hey. Ja, het is een struggle soms maar je gaat echt wel iemand tegenkomen.

Reageer