Skip to main content

hii, 

ik heb vanaf maandagavond ernstige ruzie met mijn vriend. Ik ben dinsdag naar hem toegegaan om het uit te praten, maar dit is niet gelukt. We kregen hele heftige ruzie, om eigenlijk helemaal niks. Hij heeft agressie problemen, wat het wat lastiger maakt. Nu hebben we het nogsteeds niet goed gemaakt, en is het bijna einde van onze relatie van 1,5 jaar voor eigenlijk geen reden. Ik ga zondag op vakantie, ik hoop het daarvoor goed te hebben gemaakt, anders zit ik met een rot gevoel op vakantie. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Hey meis, dit is naar voor jou en hem. Als je het wilt uitpraten, dan is het goed om redelijk te zijn en vooral proberen rustig te blijven. Je kunt misschien wel wat toegeven, maar blijf wel bij jezelf! Niet over je eigen normen of grenzen stappen om de ruzie goed te krijgen want dan ga je jezelf opzij zetten en dat werkt niet. Dus, wees redelijk en rustig maar weet wel wat je wilt  als resultaat. En hij moet dat eig ook doen. En als hij agressie issues heeft, zou hij daar wel aan moeten werken want anders moet jij daar onder lijden en hijzelf ook. Denk goed aan wat je wil en wat haalbaar is voor jou. Hopelijk lost het probleem op maar soms kan de conclusie ook zijn dat het niet gaat en ook daar moet je helaas toch rekening mee houden lieverd.  Ik hoop voor je dat het goed komt. Blijf sterk en jezelf! Veel succes!

Asky XxX 


wat n mega lief berichtje! 

Ik ga morgen naar hem toe om het uit te praten!

 

bedankt!!☺️☺️


Reageer