Skip to main content

hai allemaal,

 

ik ben een jonge van 13 jaar en ik wil graag een vriendin (om af en toe wat geils mee te doen maar vooral voor de gezelllig heid) alleen het lukt me niet om iemand te vinden alle meide die ik ken hebben iemand of willen alleen met iemand die een stuk ouders is dus mijn vraag luid iemand nog tip/plekken om een leuk iemand te ontmoeten 

Yo @dienejongemetproblemen ,

Niet echt ervaring mee😅Maar bij bijvoorbeeld een sportclub ofzo kan je misschien wel een aardig meisje vinden.Of op school in de toekomst nog.Tips:

Lief en behulpzaam tegen haar zijn.

Btje met haar proberen te kletsen.


uhmm ik ben een meisje van 13 dus ik kan wel goed advies geven.
gewoon jezelf zijn en altijd aardig doen. als je met iemand snapt niet te droog doen en ook gesprekken beginnen uit jezelf, als degene waar je mee snapt nooit gesprekken begint; afkappen. hoe minder moeite je doet hoe meer je wordt gemist. oh ja en niet met 30 tegelijk snappen. Verder moet je gewoon zorgen dat je lekker ruikt (dat is sws een pluspunt hahahah) ennn gewoon iemand opzoeken met dezelfde interesses en kledingstijl etc.


tyy

 


heeeyyy ik ben een meiske en ik zou zeggen probeer gewoon aardig te zijn tegen meisjes ga niet je uitsloven en probeer close te worden als vrienden en dan is er een grote kans dat ze je leuk vind (ik spreek uit ervaring haha)

 


Je kan inderdaad niet zomaar een meid scoren. Niemand vind het ook leuk als een jonge er ook zo over denkt. 

Probeer ook echt met iemand te praten en naar hun te luisteren. Probeer een stabiele vriend schap te krijgen en ook interesse in elkaar te hebben. Vanaf dan kan je waarschijnlijk echt proberen te testen of een relatie iets voor jullie is. Het kost wat tijd maar het werkt wel en misschien vind je wel de iemand. Oh en, ga niet METEEN over seks praten. Het is iets wat tijd kost. Stom maar ja, vaak vinden mensen het fijn als je gewoon de tijd neemt. Maar probeer het onderwerp ook niet te vermijden. 

 

Hoop dat het lukt om iemand te krijgen, het kost tijd maar het is het hopelijk waard! 


Reageer