Skip to main content

Letsgoooo, eindelijk afgesproken met mn vriend 🥳 heel erg blij mee. we waren in een stadje waar eigenlijk niet zo veel te beleven viel en er draaide ook geen leuke films van dat we dachten: gohh daar gaan we heen. dus we verveelde ons eigenlijk wel we zijn maar een beetje rond gaan hangen. maar toch vond ik het echt heeeeel leuk en wilde eigenlijk wel wat meer dan rond hangen. want ik vind hem eccchttt heeeeel leuk en hij mij ook. maar ik weet van hem dat hij het gewoon moeilijk vind om initiatief te nemen wat ik niet erg vind hoor. maar nu heb ik zelf eigenlijk geen idee hoe ik het moet aanpakken. want ik zou eigenlijk best graag tegen hem aan willen liggen of gewoon hand in hand lopen. maar hoe begin ik?

Hoi!

Ik snap dat je het wat lastiger vindt om zelf initiatief te nemen. Wat misschien helpt is om op random momenten een knuffel te geven, kan ook van achter zodat hij een beetje verrast wordt. Je kan dan naar zijn reactie kijken, als hij begint te blozen of te lachen dan is dat natuurlijk een goed teken. Doet hij dat niet, dan kan je bijvoorbeeld vragen of hij het niet fijn vond. Dan heb je voor jezelf ook meer duidelijkheid. 

Onthoud dat communiceren heel belangrijk is!

Liefs


Bedankt voor het reageren! hij vroeg mij nadat ik dit ook had gepost had hij ook gezegd: dit klinkt raar. maar wel eerlijk beantwoorden. en toen vroeg hij dus: hoe zou je reageren als ik je een kus had gegeven? dus we zijn al een stapje verder! en ik kijk nu alweer uit naar de volgende keer want dat wordt waarschijnlijk een moment waar meer gebeurt 🙂


Reageer