eindelijk eerlijk geweest

  • 17 September 2018
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey allemaal,

vanacht was toch wel heel anders gelopen dan dat ik dacht.. ik was met een oude vriend die ik tegen kwam en hij vind me nogsteeds leuk en we hebben ook wel een kleine geschiedenis samen maar hij wist nooit dat ik niet hem voelde op die manier. ik val niet op jongens of wel ik weet het niet meer even, so hij wou een move maken en ik heb het hem gezegt. hij was er heel respectvol over hij is ook echt super aardig
maar ik weet dat ik het juiste heb gedaan door het eerlijk te zeggen maar toch voel ik me een beetje verward. ik heb eigenlijk nooit zo vertelt eerlijk over hoe ik voel. vroeger wel maar er is heel veel gebeurd in die tussen tijd en nu de mensen die ik nu ken en mee omga weten het allemaal niet en het voelde als een opluchting, ik weet zeker hoe ik me voel maar het vertellen was moeilijker dan ik dacht.. ik wou het gewoon even kwijt want ik weet niet wie ik het kan vertellen of wil vertellen. gevoelens zijn soms hoog en ik probeer het elke keer weer te begrijpen maar soms is het niet uit te spreken.

2 reacties

Hey
Ook al was het moeilijk om te vertellen, je hebt zeker het beste gedaan. Als je het aan meer mensen wil gaan vertellen, kan dit een goed begin zijn.
Hey
Ook al was het moeilijk om te vertellen, je hebt zeker het beste gedaan. Als je het aan meer mensen wil gaan vertellen, kan dit een goed begin zijn.


i know maar het voelt gewoon anders ik weet niet hoe ik het zou moeten beschrijven opgelucht maar ook sad ik weet niet waarom
maar dankje voor de comment en ja het zou een goed begin kunnen zijn

Reageer