Hai hai!
Ik heb sinds 19 februari (dit jaar) een vriendje, namelijk mijn beste vriend. Nu zijn er eigenlijk twee dingen waar ik graag advies etc over zou willen hebben
Allereerst, moet ik het mijn ouders vertellen? Zo ja, hoe en wanneer (zeg maar na hoeveel dagen/weken etc)? Mijn vader zei laatst nog dat hij blij was dat ik (13 jaar) of mijn broertje (11 jaar) geen vriend(inne)tje heb. Ik denk dat ze het op zich niet super erg zouden vinden, maar door sommige dingen in het verleden ben ik wat anders geworden met dingen vertellen tegen mijn ouders. Wat zal ik doen?
Het tweede is, en ik hoop echt dat het niet raar is of zo, dat ik niet 100% zeker weet of ik hem leuk vind. (En ik wil eigenlijk dat eerst uitzoeken voordat ik ook maar iets tegen mijn ouders vertel.) Ik vond eerst iemand anders leuk, maar dat zou nooit wat worden. Toen vertelde hij (mijn vriendje) dat hij me leuk vond. Ik had wel eens over hem nagedacht als meer dan vrienden, maar volgens mij had ik nooit echt romantische gevoelens voor hem gehad. Ik heb hem vervolgens die middag uitgevraagd (letterlijk: wil je verkering met me?) Hij zei ja en we hadden verkering. Ik heb door de 3,5 week dat we nu verkering hebben af en toe zo'n gedachte gehad van "vind ik hem wel echt leuk of is het vriendschappelijk en mix je nu dingen door elkaar?" Ik weet niet wat ik nu moet doen, dus heeft iemand advies?
Alvast bedankt!