Vraag

Eerste vriendje

  • 14 September 2022
  • 3 reacties
  • 225 Bekeken

Hi, ik ben een meisje van 15 jaar, en heb dit weekend m’n eerste date met een jongen, ook 15 (ik noem hem wel ff A). A en ik kennen elkaar nu meer dan een jaar, maar zijn ongeveer sinds een half jaar echt heel close geworden. We zitten in de zelfde vriendengroep, maar hij is wel echt een van m’n beste vrienden.  We hebben ook al vaker alleen afgesproken, ik ben al een paar keer bij zijn huis geweest, en hij ook bij mij. 
 

De laatste tijd had ik al het gevoel dat hij mij leuk vond, als meer dan vrienden. En ik vind hem ook leuk, al best lang. 
 

Ik heb nog nooit eerder een vriendje/vriendin (ik ben bi) gehad. Dus ik vind dit allemaal erg spannend. Een paar dagen geleden vertelde A me dat hij me leuk vond, en toen zei ik dat ik hem ook leuk vond. Een deel van onze vrienden wisten het al, en de rest nog niet. 
 

Ik ben echt heel blij, ik vind hem al heel lang leuk dus dit is geweldig. Maar aan de andere kant vind ik het ook doodeng. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, als iemands vriendin. En ik ben bang dat als ik het verpest, dit ook onze vriendschap vernielt. A is een van mijn twee beste vrienden en het zou echt veel pijn doen om hem te verliezen.

 

Geen van mijn vrienden heeft ooit een vriend/vriendin gehad, en aangezien ze allemaal het brein van een kleuter hebben, zijn ze niet echt behulpzaam.

Dus, als iemand ook maar enige tips/antwoorden/advies heeft, zou dat geweldig zijn!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi zo te lezen ben jij een heel leuke aardige meid dus ik zou zeggen wees vooral jezelf en vertrouw je gevoel.  Je merkt vanzelf wel wat goed voelt. En bedenk maar dat hij waarschijnlijk ook wel onzeker is. En nadenkt hoe die moet doen. Leuk toch, samen uitvinden hoe het gaat ? Komt vast goed, be yourself! ;) 

Groetjes liefs Julian X

moed voor jezelf!

Hallo, je kan bijvoorbeeld heel goed een kleine armband als cadeau kunnen maken, misschien vindt hij het leuk? 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (9. a. Reclame maken is niet toegestaan.)

Reageer