Skip to main content
Vraag

Eerste stap zetten bij jongen?

• June 23, 2025
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

𝐋𝐚𝐩𝐩𝐢𝐞𝐭𝐡𝐚𝐜𝐚𝐭
Forum|alt.badge.img

Hallo!

Ik heb een vraag over liefde, ik heb namelijk een jongen op snap en ik ben verliefd op hem. Hij zit ook bij mij op school maar niet in dezelfde klas. Hij weet in welke klas ik zit. Ik heb hem nu al ongeveer 2 maanden op snap, en het contact tussen ons neemt af. Ik weet redelijk veel over hem, en heb hem een keer gevraagt of hij wil afspreken. Maar hij kon niet.

Hoe zet ik een stap zonder het overduidelijk te maken?

Als je een antwoord weet reageer alsjeblieft en dankjewel dat je me wil helpen. :D

Je hoeft niet persee en meisje te zijn, ik ben ook benieuwt hoe jongens hier mee omgaan.

3 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 24, 2025

Hoi hoi, heeft hij ook een hobby waar je op door kunt gaan? Of een interesse die jij ook hebt misschien. Dan zou je dat ook kunnen "gebruiken" als argument. En ik denk dat je gerust nog eens weer kunt vragen van " goh pas geleden kon je niet, zullen we dan en dan afspreken want dat wilden we nog" ofzo iets.En eventueel erbij zeggen dat je nog over die hobby wat meer wou weten ofzo.  Hoeft niet maar kan. Heel vrolijk en vriendelijk, dat kan prima. Nooit geschoten is altijd mis 😉 je kunt het gewoon wel vragen hoor. Denk maar zo, het ergste dat er dan kan gebeuren is dat hij nee zegt. Dat is dan wel heel jammer maar dan heb jij het in elk geval geprobeerd.  Als ie slim is zegt ie ja 😍💪

Groetjes liefs Tartan Xv

Luna_14
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 3, 2025

Geef hem een compliment of probeer een andere dag / moment om te afspreken.

succes,

@Luna_14 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Kan ook met een romantisch briefje of iets.