Skip to main content

hey ik vind dus een jongen best leuk en heb t gevoel dat t ook zo is andersom. op feestjes doet die leuk en op snap appen we ook wel vaak. maar er zijn geen feesten meer deze maanden ik wil zo graag een x wat doen als hij dat ook wilt. maar ik durf de eerste stap niet te zetten want meestal doen jongens dat en anders denk ik ook dat ik mega lang moet wachten. hebben jullie tips voor mij? 

heyyyy 

dus ik heb nog nooit een crush gehad ( behalven op caracters van boeken maar die tellen niet) maar ik heb wel een tip doe gwn alsof het een van je vrienden is waar je geen crush op hebt en app bijv. iets van 

heyyy 

hgh 

ik verveel me wil je bellen 

( Dit is hoe ik met mijn vrienden en vriendinnen app dus ja als je iets anders wil appen mag dat ook natuurlijk) 

Speel samen onpline spelletjes ofz en app lekker, je kan met appen naar een onderwerp als seksualiteit of liefde gaan, en dan uiteindelijk zeggen wat je voor hem voelt. Als hij van onderwerp verandert vindt hij het wrschnlijk een ongemakkelijk onderwerp. Als hij vraagt om naaktfoto’s in ruil voor een relatie, moet je dat echt niet doen!! Laat je niet verleiden. Maar de kans dat hij dat doet is klein dus app gwn lekker door en own m helemaal

Tip: Jongens vinden het leuk als je een foto stuurt waar je een soort van luchtkusje op doet een beetje dit: ✌️😗

Hopelijk heb je hier wat aan 

Groet S

Reageer