Vraag

eerste stap zetten

  • 4 June 2021
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hey ik vind zeg maar een jongen leuk en ik dacht hij mij ook enzo paar maanden terug was hij denk ik op mij ik weet niet zeker want hij had t nooit zeg maar gezegt enzo maar hij appte me vaak op Instagram van het wil een keer afspreken enzo best wel vaak en soms ging  zijn beste vriend mijn appen van vind jij hem leuk enzo en ik zei altijd nee want ik was niet op hem dus jaa tijdjes later stopte hij met appen wat ik best wel stom vond eigenlijk want ik ga eerlijk zeggen ik vond het wel leuk om van hem aandacht te krijgen maar ja soms een paar weken vind ik ben ook leuk alleen het probleem is hij is zeg maar niet de knapste snapje en ik weet ook niet zeker of ik echt echt verliefd maar ik denk wel de heletijd aan hem en ik zag hem eergisteren buiten in de stad en ik ontwijkte heb want ik zag er helemaal niet uit en hij met een vrouw ofzo denk zijn moeder en broertje maar ja ik weet niet echt wat ik moet doen enzo ik wil wel eens zeggen van hey keer afspreken ofzo maar ik ben bang dat hij tegen iedereen gaat zeggen en mij voorschut gaat zetten enzo dus ja iemand tips??


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

je kan gewoon aan heb vragen om af te spreken hoor, daar is niks geks aan. Hoe kan hij jou voor schut zetten als je alleen vraagt om af te spreken? 

Badge

Hey

 

nou dat je niet de knapste jongen hem noemt ik snap t wel maar je moet niet naar hoe mooi is hij kijken maar eerst of je zijn karakter goed vindt. Want ja ook al is die mooi na een tijdje vinden jullie elkaar niet meer leuk. En anders kan je het altijd uitmaken 

En over afspreken doe het gewoon hier is niks ergs aan weet je hoe vaak ik verschillende meiden app of ze willen afspreken (ben zelf een jonge)

Reageer