Vraag

Eerste relatie, wat moet ik doen?

  • 31 May 2018
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey, ik ben 15 en heb een vriendje van 16 we hebben al bijna 8 maanden een relatie. Ik mis alleen soms een beetje intieme gedoe. Ik heb hem laatst een maand niet gezien ivm zijn werk en examens. En ik heb gemerkt dat ik hem eigenlijk niet zoveel heb gemist. Ik praat de altijd tijd veel met jongens. Maar ik weet niet echt waar de grenzen liggen van wat wel en niet kan. Binnenkort is er een fissa en hij kan niet komen is het dan raar om dan met jongens te dansen? En ook als het hele goede vrienden zijn? En wat moet ik nu doen ik heb hem niet echt gemist en niet zo veel geappt maar ik wil hem ook niet kwijt. Dit klint misschien als weer een tiener drama maar ik weet het even niet meer.

2 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Je kan het hem natuurlijk altijd vragen? En je kan hem altijd vertellen hoe jij je voelt en dat je hem niet echt gemist heeft, misschien is dat wel wederzijds? Dat betekent natuurlijk niet meteen dat je niet meer van hem houdt, maar gewoon dat je misschien wat verder aan het kijken bent.

Dat je gaat dansen met andere jongen is geen probleem zolang je het maar niet te intiem maakt met die jongens, want dat komt nogal slecht over.

Je zou misschien is een keer met hem kunnen afspreken om iets leuks te gaan doen, Bijv. naar de stad gaan?

Gr: Mr.S
Heel erg bedankt, daar heb ik zeker wat aan maar daarover praten met hem vind ik wel een beetje lastig

Reageer