Vraag

Eerste relatie

  • 17 October 2021
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Nou ja ik ben thijmen 15 jaar oud en heb dus nog nooit een relatie gehad. ik ben dus nu wel zegmaar een soort van close met een meisje en vind haar ook echt leuk. dus nu vroeg ik me af, stel nou dat ik haar vertel hoe ik me voel en zij voelt zich hetzelfde. 

Hoe zou een relatie dan gaan want ik heb daar echt totaal geen beeld bij.

Laat maar weten :)


3 reacties

Hoi Anoniem200678,

Goeie vraag, zelf heb ik net een relatie voor het eerst. Ik weet niet of ik je veel kan helpen want voor mij is het probleem dat hij meer dan 100 km verderop woont.

Over hoe een relatie er uit ziet? Dat kan jij denk ik het best voor jezelf bepalen. Wil je de hele tijd met haar doorbrengen of ook nog genoeg tijd voor jezelf hebben.

Eigenlijk ziet elke relatie er weer anders uit, maar één ding is altijd belangrijk. Je moet realistisch naar jezelf blijven.

Je kan samen naar de bios gaan of haar ergens anders naartoe brengen. Een avond wandeling maken en dan dicht bij elkaar lopen. Geheimen vertellen en delen. Je gevoelens kwijt kunnen bij je geliefde. Die wat goed voelt en twijfel niet.

Hopelijk kan ik je hier mee helpen.

 

Groetjes,

1anoniempje1

Reputatie 4
Badge +4

@1anoniempje1 dankjewel!

Badge

iedereen is anders en het kan zijn dat ze je ook leuk vind vraag het haar je hoeft je ook niet te schamen dat zal zij denk ik ook wel doen probeer eens met haar te babbelen als ze je uitlacht is dat niet erg je vroeg het haar maar

Reageer