Vraag

eerste kus

  • 23 October 2020
  • 2 reacties
  • 272 Bekeken

Badge +2

Ik vind dat het wel tijd is voor mijn eerste zoen omdat ik veel mensen hoor die het al hebben gehad hoe moet ik hier precies mee verder 


2 reacties

Reputatie 3
Badge +4

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Ja, zo moet dat dus eigenlijk niet.
 

Het moet niet zo zijn: “Mijn kennissen hebben al een eerste zoen gedaan, nu ik ook”.

Je moet eigenlijk afwachten tot je iemand ontmoet die je leuk vind, dat is wat mij betreft het beste.

 

Hopelijk heb ik je met dit korte bericht geholpen.

Reputatie 2
Badge +2

nou ben ik het net zo als met @JustAMathBoy mee eens dat je dit pas moet doen als je er klaar voor ben EN het persoon heb waar je je eerste kus mee wilt delen 

maar je vraag was wat je moest doen bij een eerste kus, dus maak ik een lijstje met dingen die slim zijn om te doen zo dat je met een goed gevoel kan terug denken

 

1 doe het op een plaats waar niemand bij is, zodat je geen druk hebt en je gevoelens alleen op die ene persoon kan af stemmen 

2 het is handig om te weten of die gene jou ook leuk vind dat is wat ik bedoel met die ene jongen of meid zorg dat je verkering hebt of in elk geval al gepraat hebt over het feit dat jij hemhaar leuk vind

3 ga dicht naast hem zitten tijdens het maken van huiswerk tijdens de film of wat jullie ook met zu'n tweën doen

4 als het moment zo ver is en je dicht bij hem zit kijk naar de lippen en naar de ogen en weer terug door steeds naar zu'n lippen te gluren ziet die gene dat je wil zoenen en bout de spaning op

5 begin met een lichte kus gewoon mond op mond je kan gaan voor 1 lange veel korten of zelfs voor  lange en daarna een beejte aan zu'n lip gaat zuigen niet hard maar teder lid gaat meer tot zoenen dan en kus let wel op dat die andere dit mischien niet wilt omdat die zich daar te jong voor vind

 

dit was een beetje basis dingen maar als je de juiste persoon hebt uit gekozen zou ik dit onderdeel wel bespreek baar maken grote kans dat die ook nerveus is

hopelijk heb je er wat aan

 

kuzz

Reageer