Skip to main content

eerste keer sex

• June 29, 2025
  • 3 reacties
  • 445 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een meisje 13 en heb al 1 keer sex gehad maar dat voelde goed en ik kon het aan toen heb ik met een jongen afgesproken en sex gehad maar het deed heel erg pijn omdat het echt best wel groot was dus ik probeerde het aan tekunnen toen ging hij te diep en begon ik extreem bloedde alsof er iemand leeg geprikt was dus ik was super bang heel mijn broek was ook rood en er kwamen grote bloed klodders uit nu heb ik een vriendje en die van hem is ook groot en hij wilt het gaat doen maar ik heb tegen hem gezegd dat ik maagd ben en nu ben ik bang dat ik weer zo ga bloeden ik denk dat ik vorige keer ongesteld moest worden en dat hij het vervroegd heeft maar nu zal het lang duuren voor ik ongesteld ben zal ik het risico nemen????

3 reacties

• July 3, 2025

Hallo,

Misschien een typfout maar je schreef dat je 13 jaar bent en in een topic van een jaar geleden bijna 16? En als de eerste keer goed ging maar daarna ging het mis, heb je dan eigenlijk 1 of 2 keer seks gehad?

In ieder geval lijkt het me niet gezond als je helemaal gaat bloeden tijdens de seks. En ik denk ook niet dat dat een vervroegde menstruatie is, tenzij je heel onregelmatig ongesteld bent of dat het sowieso al bijna zou zijn gebeurd. Ik denk dat je ermee naar de huisarts moet gaan want dit is echt niet goed.

En ik weet niet hoe erg het nu nog is, maar ik zou ook geen seks hebben met je andere vriendje. Zeker niet als hij ook helemaal naar achter gaat. 

Hoe lang was dat geleden? Want als je het zonder condoom of anticonceptie hebt gedaan zou je ook nog zwanger kunnen zijn. 

Groetjes

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey ​@Henkiepenkie36474, wat vervelend dat je dat hebt meegemaakt, dat klinkt echt eng en pijnlijk. Het is heel belangrijk dat je je veilig en op je gemak voelt bij alles wat je doet, vooral bij seks. Het bloed dat je beschrijft kan verschillende oorzaken hebben, zoals scheurtjes of dat het misschien te snel of te diep ging, maar het kan ook komen doordat je misschien ongesteld moest worden, zoals je zelf al dacht.

Je hoeft niks te doen waar je je niet klaar voor voelt. Praat echt goed met je vriendje over je zorgen en je grenzen. Je mag altijd nee zeggen of stoppen als iets pijn doet of niet goed voelt. Het kan ook helpen om eerst rustig aan te doen, eventueel met een dokter praten als je dat wil, zodat je weet wat er precies aan de hand is en hoe je het veilig kunt aanpakken.

Je lichaam en gevoelens zijn het allerbelangrijkste. Neem de tijd en doe het op jouw tempo.

xx liefs Wolf 🐺

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2025

Als je het niet wilt hoeft het echt niet. Voor vervroegde ongesteldheid kan seks niet zorgen denk ik (ik ben een jongen dus weet hier niks van maar het lijkt me toch onwaarschijnlijk). Als je geen seks wilt kun je dat gewoon zeggen, en misschien het bij aftrekken/pijpen houden als je dat wel wil.