eerste keer sex


Reputatie 2
Badge +1

Hallo ik ben een jongen van 14 en heb nu een relatie van 9 maand en ik een mijn vriendin willen graag sex maar ik ben beetje bang omdat het de eerste keer is dat we elkaar naakt gaan zien en niet echt weten hoe te beginnen 

 

iemand misschien tips


10 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Anoniem.69 

(Nog een 14 jarige die wel een relatie heeft, en ik niet😫
Nee grapje sorry moest dat gw ff zeggen🙄)

Het is niet erg dat het de eerste keer spannend is, ik denk dat de meeste mensen pas op een leeftijd van 15-16 voor de eerste keer seks gaan hebben, maar dat is de keuze aan jullie.
Als jij je er niet confortabel bij voelt, is wachten ook gewoon prima.
Maar het is best normaal dat je niet weet hoe het moet, dat is ook een beetje het leuke eraan.

Groetjes ItzJustin

Badge

Als jij je er goed bij voelt dan moet je het gewoon doen 

Badge

Als jullie je er alle bij comfortabel bij voelen 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hey

Je kan er het beste goed over praten. ( Wat vinden jullie fijn?) Voor de eerste keer kan je het beste gewoon beginnen met vingeren en aftrekken, om er een beetje aan te wennen. Als je bij haar naar binnen wil, zorg dat ze goed nat is, anders doet het pijn. Je zult je daarom eerst een beetje moeten inhouden. Ze word nat door gevingert te worden. Voel je niet ongemakkelijk om te blijven communiceren.

Oh je en nog een tip, ga niet gelijk op die clitoris af. Ga eerst met je vingers over haar onderbroek strijken. 

Het klinkt gek, maar 'irriteer' haar een beetje, door dat even  en dan weer weg te gaan en dan weer terug. Zo gaat ze verlangen ernaar en word ze geil. 

Maar dit zit bij iedereen anders, dus blijf goed communiceren!

En zoals hierboven word gezegd, doe het alleen als je er klaar voor bent!

Liefs Julie ❤️

Reputatie 2
Badge +1

@Julie09 

Thx voor de tips en we zijn er alle 2 100% klaar voor dus dat zit al goed.

 

Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon.

En hoe is het gegaan? Zit zelf ook met hetzelfde namelijk! 😁

Reputatie 3
Badge

@ItzJustin ja hier hetzelfde hoor iedereen zit mij uit te dagen van jij hebt nog geen lief haha ik wel nanana je kent het wel DRM die topics ook

 

Reputatie 2
Badge +1

En hoe is het gegaan? Zit zelf ook met hetzelfde namelijk! 😁

Best goed we hebben we hier en daar gestruggeld maar het was vooral heel spannend en leuk 

als je nog vragen hebt stel ze 

Reputatie 2
Badge +1

@ItzJustin ja hier hetzelfde hoor iedereen zit mij uit te dagen van jij hebt nog geen lief haha ik wel nanana je kent het wel DRM die topics ook

 

Ik maak dit topic niet om iemand uit te dagen fso he en ik hoop stel dat je nog geen lief hebt dat je er een vind ik gun je het😊

Reputatie 3
Badge

@ItzJustin ja hier hetzelfde hoor iedereen zit mij uit te dagen van jij hebt nog geen lief haha ik wel nanana je kent het wel DRM die topics ook

 

Ik maak dit topic niet om iemand uit te dagen fso he en ik hoop stel dat je nog geen lief hebt dat je er een vind ik gun je het😊

Weet ik maar soms is het gwn te moeilijk om te weerstaan en dan vrienden zeggen van ja jij hebt geen lief en ik wel en bla bla bla je kent het vast wel (ik ben met een meisje aan het praten zie topics)

 

Reageer