Hoi allemaal, ik en mijn vriendje hebben nu ongeveer 4 maanden een verkering. We hebben al regelmatig gezoend en ik heb hem al een paar keer afgetrokken en 2 keer gepijpt. Maar nu zijn we toe aan de volgende stap: seks.
We zijn er al achter dat ik bottom ben maar ik heb echt gewoon 0 ervaring met seks….
Wat zijn de dingen die ik moet doen? Ik weet niet eens hoe ik een condoom moet omrollen… Laat staan hoe de rest moet!!
Pls Help me
Heb je op school geen seksuele voorlichting daarover gehad, is wel echt belangrijk namelijk.
Ik raad je aan om op een professionele website te kijken en niet op de KT zodat je zeker weet dat je het allemaal goed doet:
https://sense.info/nl/seks/de-eerste-keer
Lees het goed door!
Hoi hoi
Ik ben het deels met
Groetjesss
Hey hey!
Ik zou vooral op websites kijken waar ze goede voorlichting geven dus het duidelijk uitleggen. En vooral aan je vriendje duidelijk maken wat je wensen en grenzen zijn! En de eerste keer kan echt spannend zijn en niet persee 'lekker' maar als je je goed hebt ingelezen zou ik het vooral allemaal op je af laten komen!
Hoop dat het helpt
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.