Vraag

Eerste keer seks, Pls help

  • 23 December 2023
  • 4 reacties
  • 422 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi allemaal, ik en mijn vriendje hebben nu ongeveer 4 maanden een verkering. We hebben al regelmatig gezoend en ik heb hem al een paar keer afgetrokken en 2 keer gepijpt. Maar nu zijn we toe aan de volgende stap: seks.
We zijn er al achter dat ik bottom ben maar ik heb echt gewoon 0 ervaring met seks….
Wat zijn de dingen die ik moet doen? Ik weet niet eens hoe ik een condoom moet omrollen… Laat staan hoe de rest moet!!
Pls Help me


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heb je op school geen seksuele voorlichting daarover gehad, is wel echt belangrijk namelijk.

Ik raad je aan om op een professionele website te kijken en niet op de KT zodat je zeker weet dat je het allemaal goed doet:

https://sense.info/nl/seks/de-eerste-keer
Lees het goed door!

Reputatie 2
Badge

@ItzJustin Om een of andere reden hebben we het alleen over soa's en dat soort dingen gehad

Reputatie 3
Badge +1

Hoi hoi

Ik ben het deels met @ItzJustin eens. Maar mensen  hier kunnen soms ook echt wel adviezen geven waar je wat aan hebt. Hoe je een condoom moet omdoen kan je gewoon online opzoeken. Bij de seks is het vooral belangrijk dat je het rustig aan doet en heel duidelijk je grenzen aangeeft zodat het voor jullie allebei fijn is. Ik hoop dat het helpt en dat je er iets aan hebt :)

Groetjesss

Reputatie 1

Hey hey!

Ik zou vooral op websites kijken waar ze goede voorlichting geven dus het duidelijk uitleggen. En vooral aan je vriendje duidelijk maken wat je wensen en grenzen zijn! En de eerste keer kan echt spannend zijn en niet persee 'lekker' maar als je je goed  hebt ingelezen zou ik het vooral allemaal op je af laten komen!

 

Hoop dat het helpt

Reageer