Vraag

Eerste keer seks

  • 15 December 2022
  • 8 reacties
  • 595 Bekeken

Badge

Ik had afgelopen weekend voor het eerst seks met mijn vriendin, we vonden het allebei lekker. Toen hebben we het gedaan met condoom. Maar vanaf 2e kerstdag tot en met oud en nieuw ben ik bij haar en willen we seks zonder condoom hebben. Maar ze wil dan meer dan alleen neuken zoals bijvoorbeeld SM en ik niet. Ze noemde mij dom en een lafaard omdat ik dat niet wil.

Wat vinden jullie ervan dat ik mijn grens aangeef tot hoever ik wil gaan. Ben jij dan als jongen dom en een lafaard als je niet verder wil gaan dan neuken of niet


8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Het is hee goed dat je duidelijk je grenzen aangeeft. Je bent zeker niet dom of een lafaard. Nee is nee. Dus als jij iets niet wil doen dan gaat dat ook niet gebeuren. Haar reactie is niet normaal. Daar moeten jullie echt nog eens over praten. SM is nogal wat en jouw vriendin moet duidelijk nog leren te accepteren dat niet iedereen daar op zit te wachten. Jullie hebben ook nog maar net seks dus het is sws handig om nog even te wachten met ‘extremere’ dingen en elkaar eerst beter te leren kennen op dat gebied. 

Zonder condoom neuken is wel echt fijn maar pas wel op voor zwangerschap en zo. Je vriendin is aan de pil neem ik aan?

 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi mag ik vragen wat SM is? 
ps: het is heel goed dat je jou grenzen aangeeft en daar moet zij mee leren om gaan en anders is ze kou niet waard

Reputatie 3
Badge

Ms_928  sadomasochisme is een vorm van seksuele lustbeleving waarbij pijn, kwelling en onderwerping een belangrijke rol spelen 

Badge

Klopt we hebben het er nog eens over gesproken en zij zegt nu dat zij ook geen sm meer wilt. Ze wilt het ooit wel een keer maar voorlopig nog niet

Als sm pijnlijk is (sorry als ik het verkeerd begrijp) waarom zou je/men dat dan willen? Ps: het is heel goed juist dat je aangeeft wat je wel of niet wil ga nooit over je grens heen als je het niet wilt

Reputatie 7
Badge +17

@Tai6565 Sommige mensen krijgen daar een kick van of worden er geil van.

Reputatie 7
Badge +15

Tja, Nee is nee, maar nu zij het niet meer wilt is het goed toch, wel vindt ik het echt goed dat je Nee hebt durven zeggen, 

 

wel wil ik even zeggen dat seks zonder condoom fijn kan zijn, maar dat het verstandig is dat zij dan de pil slikt… ook heb je een grotere kans op een SOA, verdiep je even in deze risico’s 

 

groetjes Mij_Niet_Gezien

Reputatie 1
Badge

(….) Wat vinden jullie ervan dat ik mijn grens aangeef tot hoever ik wil gaan. Ben jij dan als jongen dom en een lafaard als je niet verder wil gaan dan neuken of niet

 nee in elke relatie moet je grenzen hebben en als zij die niet accepteert dan moet je gwn met beide benen op de grond staan en erg duidelijk aangeven dat je t niet wilt en als ze dan door blijft gaan is ze een trut en onrespectvol

Reageer